|
Auteur: |
|
|
Zouden jullie de bekkens en de hi-hat er misschien achter aan kunnen sturen? Verder speelt hij prima Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dergelijke dure speeltjes in je auto laten staan is ook niet echt handig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zozo das kut dat jullie drumkit is gestolen. Ik zal in ieder geval wel effe iets posten erover op mijn website. misschien kan het jullie helpen. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Het is bij ons ook al met de rondgaande post meegegaan. Zwaar kut, hoop dat de spullen teruggevonden worden. Iig marktplaats en speurders in de gaten houden. Je weet maar nooit of een dief zo dom is het daarop te zetten. |
|
quote: Contactgegevens zouden wel handig zijn (mailadres, telefoonnummer) |
|
Ook ff mn myspace-lijst ge-bulletin'd. Succes/sterkte! |
|
quote: Kijk, met zo'n tip kan ik iets. bedankt pap en mam. |
|
quote: Thanks carachangren@hotmail.com |
|
Balen jongens! Hou alle veilingswebsites in de gaten ! |
|
En wellicht is een berichtje naar muziekwinkels in een omtrek van 30 km van Eindhoven een optie... met waarschuwing voor heling Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zo, dadelijk even mijn nieuwe drumstel uit proberen. Against God and Government |
|
quote: En hoe wilt hij dan aantonen dat het zijn drumkit is? |
|
Damn, dat is echt goed klote. Zonde van het geld en een idiote actie. Het moet maar eens ophouden met het geen respect hebben voor iemand anders' eigendommen. Veel sterkte en succes met de zoektocht! |
|
quote: Ja he, respect, gij vunzige viking plunderaertje! |
|
quote: inderdaad dit doen! Je moeder. |
Index / Algemeen |