|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zal toch best wel gaaf zijn als we eens op een concertje spelen terwijl er niet tegelijkertijd enkele andere interessante concerten zijn. Of etenstijd. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik heb Pandemia (cz) Heavy Lord en see My solution in Het Podium Hoogeveen staan. Ik wens jullie bijdeze een succes avond! |
|
enuh waneer spelen wij weer eens in het podium ? |
|
quote: En wij gaan naar aaltjesrock dus ook afwezig in Assen en in Hoogeveen! Succes! see you at occultfest! |
|
kom nog wel eem kiekn denk |
|
quote: Gekkenwerk Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: tot vanavond! |
|
hoe laat moet ik er zijn? en het is godver weer zover. ben verkouden geworden. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 25-10-2008 14:17] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: amateur |
|
quote: godver hoerrrr!, hoe laat word ik verwacht? Een kleine snol zit zo vol. |
|
21.30 ofzo? |
|
quote: Dus 'Peelert' kun je om 21:15 nog ff flink schijten :p |
|
fuckin stinkpeeler |
|
signature |
|
ok |
|
quote: Idioot, heb jij niks beters te doen dan te moddereten op een forum waar alleen wij als band komen? 99% van zm komt toch niet in een grindminded based forum. Jij hebt volgens mij te veel vrije tijd. ontopic, het was een verdomd gezellige avond met soap erbij. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Het trieste er aan is dat hij niet eens een modderetert is. Bruce Banner |
|
quote: kortom, het is alsof een mongool zegt dat je niet mag kwijlen. wat een homo. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Die uitdrukking kende ik nog niet. Bruce Banner |
|
LOL massive assault was weer vet head hunter, erg leuk beuk bandje |
|
Geweldig topic dit. |
|
quote: Bakvet, jij patatneukende reuzelpoedel. Wat nou vroege dienst. Repeteren! Een kleine snol zit zo vol. |
|
slotje?? |
|
quote: Geef je maar op voor de metal battle dan maak je een kans om op 10 jan as in het Podium te spelen. see you at occultfest! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |