|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
offtopic: wk weet je nog dat ik het had over een meisje dat op jou leek: zie graspop topic |
|
quote: verder heb je de thread wel gelezen, Panda? Dat is dus NIET nodig (als je enige kennis van computers hebt) |
|
AAAARGH Hoewel we hier allemaal erg oppassen met attachments en beveiligingslekken onze browsers is er toch op een of andere manier het W32/Insane virus binnen gekomen op het kantoor netwerk. De ellende is dus ook dat de virusscanners (McAfee) 'm pas sinds de (wekelijkse) DAT update van vandaag herkennen. Hopelijk voor iedereen loos alarm, maar even opletten dus. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-10-2002 11:22] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
bedankt voor de tip |
|
Beetje aanvullende info: http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=PE_DEVIR.A Het dingetje is behoorlijk agressief McAfee heeft 'm eergisteren pas aan de DAT-files toegevoegd en toen was 't voor ons helaas al te laat. We zijn nog volop bezig met zoeken en opschonen.. ik zit nu achter de eerste PC die ontdaan is van alle geinfecteerde bestanden.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ter Info: Norton kent dit virus als W32.Insane. Bazzio Attacks!!! |
|
Ben ik ff blij dat ons kantoornetwerk niet zo groot is. Alles is nu ondertussen weer vrij van virussen, alleen de NT server is nog bezig met de laatste (je weet maar nooit) scan van de bestanden. Wat heel irritant is dat het virus direct overal in de McAfee software kroop, vervolgens de McShield ombouwde en 100% CPU liet trekken waardoor je niets meer met je PC kunt. En onder NT kun je natuurlijk tijdens het inloggen de PC er niet van weerhouden om dat ding op te starten en dat is HEL! Uiteindelijk voor elkaar gekregen (bedankt voor de hulp, Lord Morgoth) door direct na het inloggen heel snel de services aan te passen en de McShield uit te schakelen.. vervolgens de resetten want tegen die tijd zat de PC weer muurvast, maar daarna doet ie het weer min of meer. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jdbgmgr.exe check ff of je dit op je HD hebt staan is een virus meteen verwijderen *staat een beertje voor als je het via zoeken doet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
euh nee dat is dus een hoax Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
En ik maar denken dat er nieuw mensen virrus op komst was Sterkte met je computer |
|
quote: hoax? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Sommige mensen geloven ook alles... Weet je wat je ook moet weghalen? het bestand C:\\WINDOWS\\system\\SHELL.dll!!! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 13-05-2003 13:01] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
als iemand me nou verteld wat het wel is/ doet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Het hoort gewoon bij je windows install. Ik weet niet eens of het veel uitmaakt als je het weglazert, maar ik zou het mooi laten staan. Het is geen virus. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
het is dus al weg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hmm, vraag ff iemand met dezelfde OS of ie het je wil opsturen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Is dus onderdeel van windows, bestand zorgt voor de goede omgang met lange bestandsnamen (vroeger 8+3). Een hoax is dus een nep virus melding, vaak een mailtje met een hoop gebler van verwijder dit en dat bestand, alle grote anti-virus producenten hebben er al over geschreven op hun website bla bla bla. Fake dus, check altijd eerst ff b.v de site van symantec ofdergelijke. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
in welke map hoorde dat bestand ook al weer thuis Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
windows system edit: vreemd, je kan geen slash in beeld krijgen [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 13-05-2003 13:27] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Heb ik ook een keer gehad. Kreeg ik allemaal ICQ bloemetjes op mijn system tray. NOOIT zomaar formatteren! Ik heb toen regedit.exe gerenamed naar regedit.com, en toen kon ik hem weer starten. In mijn register heb ik toen wat aanpassingen gemaakt, die ik kon vinden op http://www.symantec.com Als je op die site zoekt met wat kenmerken van het virus, vind je meestal wel het probleem. |
|
LOL idd een hoax en nog een oude ook |
|
quote: Jawel, je moet hem alleen eerst escapen met de slash.. 1 slash: \ 2 slashes: \\ 4 slashes: \\\\ |
|
ahhh, zal wel met mysql te maken hebben Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |