IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Onbekend Virus!!! Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 04-09-2002 0:20 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2002 14:08 schreef wladimir het volgende:
Ik krijg de hele tijd mailtjes van goldfish naar mijn hotmail account hoe krijg ik dat weg?

dat heb ik ook inderdaad


I spy with my little and verrry evil eye.....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2002 0:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

offtopic: wk weet je nog dat ik het had over een meisje dat op jou leek: zie graspop topic


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-09-2002 0:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 15:12 schreef Heosphoros het volgende:
Deze heb ik vroeeeeger ook gehad, dan moet je formateren ;



verder heb je de thread wel gelezen, Panda? Dat is dus NIET nodig (als je enige kennis van computers hebt)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-10-2002 11:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

AAAARGH

Hoewel we hier allemaal erg oppassen met attachments en beveiligingslekken onze browsers is er toch op een of andere manier het W32/Insane virus binnen gekomen op het kantoor netwerk.

De ellende is dus ook dat de virusscanners (McAfee) 'm pas sinds de (wekelijkse) DAT update van vandaag herkennen.

Hopelijk voor iedereen loos alarm, maar even opletten dus.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-10-2002 11:22]


I'm not being rude. You're just insignificant.


G.
Usericon van G.
Posted 18-10-2002 12:41 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

bedankt voor de tip


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-10-2002 12:53 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Beetje aanvullende info:

http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=PE_DEVIR.A

Het dingetje is behoorlijk agressief McAfee heeft 'm eergisteren pas aan de DAT-files toegevoegd en toen was 't voor ons helaas al te laat. We zijn nog volop bezig met zoeken en opschonen.. ik zit nu achter de eerste PC die ontdaan is van alle geinfecteerde bestanden..


I'm not being rude. You're just insignificant.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-10-2002 13:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ter Info: Norton kent dit virus als W32.Insane.


Bazzio Attacks!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-10-2002 17:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ben ik ff blij dat ons kantoornetwerk niet zo groot is. Alles is nu ondertussen weer vrij van virussen, alleen de NT server is nog bezig met de laatste (je weet maar nooit) scan van de bestanden.

Wat heel irritant is dat het virus direct overal in de McAfee software kroop, vervolgens de McShield ombouwde en 100% CPU liet trekken waardoor je niets meer met je PC kunt. En onder NT kun je natuurlijk tijdens het inloggen de PC er niet van weerhouden om dat ding op te starten en dat is HEL! Uiteindelijk voor elkaar gekregen (bedankt voor de hulp, Lord Morgoth) door direct na het inloggen heel snel de services aan te passen en de McShield uit te schakelen.. vervolgens de resetten want tegen die tijd zat de PC weer muurvast, maar daarna doet ie het weer min of meer.



I'm not being rude. You're just insignificant.


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-05-2003 12:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

jdbgmgr.exe check ff of je dit op je HD hebt staan is een virus meteen verwijderen *staat een beertje voor als je het via zoeken doet


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 13-05-2003 12:52 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

euh nee
dat is dus een hoax


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Fire
Usericon van Fire
Posted 13-05-2003 12:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

En ik maar denken dat er nieuw mensen virrus op komst was

Sterkte met je computer



Orion
Usericon van Orion
Posted 13-05-2003 12:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 12:52 schreef El Chulo het volgende:
euh nee
dat is dus een hoax


hoax?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-05-2003 12:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 12:49 schreef Orion het volgende:
jdbgmgr.exe check ff of je dit op je HD hebt staan is een virus meteen verwijderen *staat een beertje voor als je het via zoeken doet
Sommige mensen geloven ook alles...

Weet je wat je ook moet weghalen? het bestand C:\\WINDOWS\\system\\SHELL.dll!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 13-05-2003 13:01]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-05-2003 12:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

als iemand me nou verteld wat het wel is/ doet


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-05-2003 13:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 mei 2003 12:58 schreef Orion het volgende:
als iemand me nou verteld wat het wel is/ doet


Het hoort gewoon bij je windows install. Ik weet niet eens of het veel uitmaakt als je het weglazert, maar ik zou het mooi laten staan. Het is geen virus.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-05-2003 13:02 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

het is dus al weg


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-05-2003 13:04 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 mei 2003 13:02 schreef Orion het volgende:
het is dus al weg


Hmm, vraag ff iemand met dezelfde OS of ie het je wil opsturen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-05-2003 13:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 12:49 schreef Orion het volgende:
jdbgmgr.exe check ff of je dit op je HD hebt staan is een virus meteen verwijderen *staat een beertje voor als je het via zoeken doet


Is dus onderdeel van windows, bestand zorgt voor de goede omgang met lange bestandsnamen (vroeger 8+3).
Een hoax is dus een nep virus melding, vaak een mailtje met een hoop gebler van verwijder dit en dat bestand, alle grote anti-virus producenten hebben er al over geschreven op hun website bla bla bla.

Fake dus, check altijd eerst ff b.v de site van symantec ofdergelijke.



Bazzio Attacks!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-05-2003 13:10 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 mei 2003 12:49 schreef Orion het volgende:
jdbgmgr.exe check ff of je dit op je HD hebt staan is een virus meteen verwijderen *staat een beertje voor als je het via zoeken doet


I'm not being rude. You're just insignificant.


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-05-2003 13:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

in welke map hoorde dat bestand ook al weer thuis


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 13-05-2003 13:26 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

windows system

edit: vreemd, je kan geen slash in beeld krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 13-05-2003 13:27]


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 13-05-2003 13:30 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Heb ik ook een keer gehad. Kreeg ik allemaal ICQ bloemetjes op mijn system tray. NOOIT zomaar formatteren! Ik heb toen regedit.exe gerenamed naar regedit.com, en toen kon ik hem weer starten. In mijn register heb ik toen wat aanpassingen gemaakt, die ik kon vinden op http://www.symantec.com

Als je op die site zoekt met wat kenmerken van het virus, vind je meestal wel het probleem.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-05-2003 13:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

LOL

idd een hoax en nog een oude ook


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-05-2003 13:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 13:26 schreef El Chulo het volgende:
windows system

edit: vreemd, je kan geen slash in beeld krijgen


Jawel, je moet hem alleen eerst escapen met de slash..

1 slash: \
2 slashes: \\
4 slashes: \\\\


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 13-05-2003 13:41 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ahhh, zal wel met mysql te maken hebben


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen