|
Auteur: |
|
|
Aanwezig |
|
Gave line-up, alleen bietje ver weg. Het is trouwens Sepiroth ipv Sephiroth. Ze hebben dit jaar besloten om de eerste h weg te laten [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-10-2008 16:18] |
|
Zaterdag dus. |
|
Jammers, afwezig dan. We hebben al wat anders staan. Hey VG, hoe is het met jou dan.. das lang geleden! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-12-2008 12:45] |
|
Zit dan al in Duitsland op Satans Convention. Jammer... want was anders zeker gegaan! Maak er een mooi feestje van! |
|
Deafeated Sanity en Suffocate Bastard zijn echt de moeite waard, echter al veel te vaak gezien. Defeated Sanity zal overigens spelen met Konni van Despondency, das dan wel weer de moeite waard. |
|
wat doet zo'n kneuzenband als sephiroth tussen twee van die death metal giganten ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hey Mayo, alles prima. Ben sinds 25 juli getrouwd (en nog steeds gelukkig ) Ik kijk nog best vaak op Zm, alleen post ik niet zoveel meer.. |
|
quote: Ik snap de naam van het festival ook echt niet, er zit geen grind tussen, en hier had je voor dat geld wel iets veel beters van kunnen maken. kijk bijv. eens in Belgie wat er daar allemaal rondloopt in deze stijl, echter moet ik zeggen dat Sepiroth wel de moeite waard is, aleen spelen al zo vaak in NL [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 11-12-2008 8:57] |
|
Volgens mij is de naam afgeleid van een underground zine die de organisator runt... |
|
quote: Thanks man |
|
Jammer dat Suffocate Bastard verstek liet gaan, maar we hebben ons prima vermaakt. |
Index / Concerten |