|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
aanweezuch ! lampje |
|
Dát dacht ik, ja. Ik natuurlijk ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tja, dat vermoedde ik wel, hahaha. lampje |
|
spreekt voor zich.....tot dan! Wat afspreken met de Balzakkers Lampje??? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
afgelopen zaterdag waren ze in topvorm op HDF dus ik ben er ook zeker weten. |
|
Ah damn, lijkt me erg geinig, vorige keer Sinister in de Escape was erg goed te doen. Helaasch op dezelfde dag Aurora Infernalis Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
present ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Aanwezig! |
|
+1 |
|
Aanwezig! Het is de lichtinval ;') |
|
Kick. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zal er eens een nachtje over slapen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, twee lijkt me niet zinvol. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
strakkiiiiiiieeeeeeeez BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Vanavond ja Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Scherp. Aanwazig met vrouw XXL en xxs. Owja: Doe maar <---Cola Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
mini zm-meeting Het is de lichtinval ;') |
|
Met mij erbij zal die vast niet zo mini zijn, toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als je je schuld aflos, praten we nergens meer over :') Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ga mijn best doen, ok? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee je zorgt maar dat het gebeurt Het is de lichtinval ;') |
|
Ja, Kimmey. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: edit: Ik zie net op de site van de escape dat het tot 01.30 gaat duren. Of worden er nog plaatjes erna gedraaid ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-10-2008 17:22] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Plaatjes dus. Was erg gezellie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was zeker gezellig. Hoe is het met mevrouw? Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |