|
Auteur: |
|
|
Bands: Hail Of Bullets - Prima Nocte Zaal: Veenendaal - Jongerencentrum Escape Extra info: Voormalig Pestilence & Asphyx zanger Martin van Drunen, ex-Houwitser bassist Theo van Eekelen, Gorefest drummer Ed Warby en de Thanatos gitaristen Paul Baayens en Stephan Gebédi brengen sinds kort hun wederzijdse liefde voor old school death metal bands a la Autopsy, Bolt Thrower, Massacre, Celtic Frost en Death tot uitdrukking in hun nieuwe project Hail of Bullets. Hail Of Bullets produceert doeltreffende deathmetal, dat teruggrijpt naar de eind jaren tachtig en begin jaren negentig. Een album was er in rap tempo en platenmaatschappen stonden in de rij. Het op Metalblade uitgebrachte meesterwerk Frost and War is wereld wijd jubelend ontvangen. Hail of Bullets belooft dan ook wat. De opgeruwde sound van het debuutalbum is diep en kervend. Het geluid is donker, donkerder en allerdonkerst maar in alle details uitgewerkt. Opener Prima-nocte is een trash/death metal band uit Gelderland die al aardig wat naam maakte de afgelopen jaren. www.hailofbullets.com www.prima-nocte.com 20:30 - 01:30 Kosten € 10,00 Deur En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://www.lordsofmetal.nl/concertdetails.php?id=7702 Als iemand zelf wil zoeken naar het artikel, klik dan op de hompage van xxl en zoek daar even. Hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aanwezig Het is de lichtinval ;') |
|
*schop* +1 +1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zin an! Het is de lichtinval ;') |
|
Morgen ook maar even het hoofd om de deur gooien. Ovb van een opkomende verkoudheid. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Toch maar kaartje in de voorverkoop gehaald Het is de lichtinval ;') |
|
Ook, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Had dit conert ook wel even willen bezoeken, maar helaas verhinderd vamavond jammer. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Hij was fijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
Ik wil nog een keer! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
NU EVEN NIET! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Concerten |