|
Auteur: |
|
|
dag volk, thanatos en pleurisy zijn vet!! en het leuke is....... Ze komme naar apeldoorn!! en wel op 07 september 2002.. helemaal leuk dus!! |
|
ah shit dan speelt er al wat in de goudvishal. |
|
wat sopeelt er in de goudvishal? en hoe waren Thanatos op dat Stonehenge gedoe? brengt Thanatos spoedig een CD uit? zoja klinkt ie weer als vroeger? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: lord belial, bolthorn, nepenthe ea |
|
quote: 'k ben bang dat thanatos definitief deathmetal is geworden en dat ze hun thrashverleden achter zich hebben gelaten. jammer. maar lijkt me een leuk concert. outward of the inward live is altijd te gek [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-08-2002 19:35] Oud Vuil. |
|
bah fuck voor Lord Belial en zo kom ik niet naar ginder... Das jammer van Thanatos al moet ik zeggen dat ik ze nog steeds goed vind, death metal of niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
death metal? thanathos, what did i miss??? is dit onder invloed van paultje?? die maakt death metal met zijn andere band: cremation. vaag |
|
quote: de oude thanatos vond ik altijd nogal thrash gericht(al zeggen ze zelf nederlands eerste deathmetal band, maar goed.) maar toen thanatos weer opnieuw bestond met aad, drummer van sinister etc en theo, ex-judgenent day, hebben ze toch wel voor de deathmetal kant gekozen, dacht ik zo. Oud Vuil. |
|
-karnivoor Je moeder. |
|
quote: wil jij ook in thanathos??? |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: dikke puh terug |
|
maareh de mensen die gaan: -karnivoor -undertaker -mcdoom -impaled succubus Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: nou, das dan maar een klein cluppie.... |
|
heb ze beiden in w1 gezien, pleurisy kan me nog steeds niet boeien.. ik kies dus voor arnhem die dag ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Index / Concerten |