|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmms..... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Gewoon zoeken naar die kerel met de lange haren in de pit [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-12-2008 19:09] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dan kun je leuk mee naar Textures!! hehehe Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Nee, jij bent ook gemeen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
NP: Oxidized - Death Squad... |
|
quote: Teksten leren?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: nee hoor.. volgens jou ben ik schattig Maarre, evengoed veel plezier daar morgen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Iemand moet het doen! quote: En je dan zeker ergens anders verstoppen? quote: Aangezien jij dat nu als argument aanhaalt, vindt je het zelf blijkbaar ook Anders had je wel "nee, ik ben niet schattig" gezegd Ja, jij ook veel plezier gewenst! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Aber naturlich, ik ben doodsbang voor je. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nou ja.. Iig even de puntjes op de 1 zetten.. NP: The Indoctrinated Ones - Death Squad. ( hier moet ik nog wel de tekst van leren. ( iig de helft..) |
|
- ZelThoR - galblaas - Nix - Fire - verlepte theedoek - ratman - carnagath - nergal - BVT - Hirogen - Vampire_girl - Kurk - Metaalhoofd22 - Hókenman - De Ulk Bareuh... |
|
Zo meteen maar eens die kant op. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De foto's staan online op www.metalshots.com Was voor het eerst in de nieuwe Atak ... mooie zaal en dit was alleen nog maar de kleine zaal. |
|
hehe, mooi feestje was het! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
jaja, het was te zien dat je genoten hebt |
|
@Zelthor +1 [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-12-2008 15:30] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@Hades Haha, ja, dat was leuk Slowmotion pit / neukerij edit: Deze is ook fijn, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-12-2008 15:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Thnx ik heb me ook vermaakt, ook al was ik niet bij jullie.. Nope, ik vind nog steeds dat ik niet schattig ben, maar als ik dat zou zeggen zou het voorspelbaar zijn On topic: Leuke foto's van dit avondje trouwens Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Damn.. |
|
'BEEEHHHHH' |
|
Als ik de foto's in deze topic zo zie, moet het wel een erg sexy feestje zijn geweest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Damn ... ik dacht al dat het geen Death Squad was, .... zal het morgen dan maar even veranderen op metalshots in Bloodsin |
|
quote:pff, je was er zelf bij |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |