|
Auteur: |
|
|
sin7sins + TheName Aanvang : 20u Entree : 0€, gratis dus ! meer info op http://www.dynamo666.nl/index.php?option=com_eventlist&Itemid=64&func=details&did=131 [Dit bericht is gewijzigd door HellsBells op 08-10-2008 17:31] |
|
quote: Zaterdag dus, en als er staat gratis is "ik heb geen geld voor een kaartje" geen excuus, plus dat er een nachttrein van en naar Eindhoven is... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! ....en "ik heb geen geld voor een treinkaartje"? |
|
quote: Dan betaal je gewoon de conducteur in natura? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Wendt u tot de juiste personen, zou ik zo zeggen. Ik heb dit slechts 3 weken geleden doorgegeven. |
|
quote: Dat is niet Mandylion's probleem lijkt me... Zo lang zij niets hoort en de gegevens op de website aanhoudt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Present Raymond zijn verrichtingen eens gaan bekijken en bijouwehoeren |
|
quote: Dus, maak er gerust mijn probleem van ! Logisch toch. |
|
quote: Je hebt mail... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
vanavond |
|
S7S viel me echt alles mee. Die hebben hun zaakjes leuk voor elkaar. Goed bezig Raymond en gevolg Van The Name heb ik enkel het laatste nummer gezien wat volgens ODCLAN direct ook hun beste nummer was maar daar vond ik al 3 keer niks aan. |
|
Wel hilarisch: al die mensen met professionele fototoestellen die vlak voor de zangeressen staan met hun lenzen gericht, het leek wel een stoomcursus voor paparazzi! Maar het was gezellig, vooral met die gasten van Sin 7 Sins... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hmmm, heb ze 1 keer gezien, geluid was toen kut. Maar nieuwe poging in het Popfront, alhoewel het geluid daar ook wel weer kut zal wezen. Boeiender |
|
quote: Henk doet het geluid die dag, misschien is dat interessante informatie voor je [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-11-2008 16:09] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja! Dat beloofd dan wel weer veel goeds. Goed bezig! Boeiender |
|
Damn, ben je er dan alwéér ?? |
Index / Concerten |