|
Auteur: |
|
|
Death metal uit de Verenigde Staten, tikje melodisch doch niet minder bruut, erg groovy. Vooral het recentste album "Hornets of the Pogrom" staat hoog in mijn jaarlijst. Maar "Galloping Through the Batle Ruins" en de andere albums mogen er ook zijn. Bijna de death metal variant van Grand Belial's Key, er spelen dan ook een paar leden in beide bands. http://www.metal-archives.com/band.php?id=3195 |
|
Ben alleen bekend met Incorrigible Bigotry, kort album maar daardoor niet minder gaaf. |
|
Incorrigible Bigotry is echt fucking goed. Draai ik de laatste tijd erg veel. Het debuutalbum vind ik een stuk minder en de laatste heb ik nog niet gehoord. |
|
is dat de band met hornets van pogroms dinges? signature |
|
quote: En allebei op hetzelfde Belgische label. |
|
??? Painkiller? signature |
|
quote: Drakkar Belgisch? En ik maar denken dat Nîmes in Frankrijk ligt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee, het belgische ter ziele gegane woodnymph records. |
|
quote: Jazeker, zeer goed album vind ik. Ik zou zeggen luister het eens. Zoek je trouwens de Lorraine rehearsal van Peste Noire nog? [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 09-10-2008 13:49] |
|
Nieuwe album klinkt verfrissend! Bruut en toch melodieus, memorabele riffs en een lekker vol geluid. |
|
Pssst, ZelThoR. |
|
Ik heb het gedownload! Toevallig vanochtend -even- geluisterd thuis en staat op de mp3-spelert (Hornets of the Pogrom dan). Klinkt vooralsnog goed Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Galloping Through the Battle Ruins gisteren gekregen op cd als k'dootje heeeul erg laat, maar best tevreden mee signature |
|
I want you to caress me like a tropical priest |
|
Na een eeuwigheid een nieuwe Arghoslent. Het werd eens tijd zeg. De productie is triest en de zang is me op deze plaat wat te diep en eentonig. Maar Absu gaat zich natuurlijk toch een exemplaar aanschaffen,want het blijft een degelijke band met een eigen stijl. [Dit bericht is gewijzigd door Absu op 14-10-2023 17:50] Vroeger was alle metal beter. |
Index / Heavy Metal |