IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Arghoslent
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-10-2008 0:37 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Death metal uit de Verenigde Staten, tikje melodisch doch niet minder bruut, erg groovy.
Vooral het recentste album "Hornets of the Pogrom" staat hoog in mijn jaarlijst. Maar "Galloping Through the Batle Ruins" en de andere albums mogen er ook zijn.
Bijna de death metal variant van Grand Belial's Key, er spelen dan ook een paar leden in beide bands.

http://www.metal-archives.com/band.php?id=3195


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-10-2008 15:33 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ben alleen bekend met Incorrigible Bigotry, kort album maar daardoor niet minder gaaf.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-10-2008 17:32 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 0:37 schreef Nimbus het volgende:
Bijna de death metal variant van Grand Belial's Key


Prima omschrijving voor een gave band. Moet die nieuwe nog eens in huis halen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-10-2008 17:56 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Incorrigible Bigotry is echt fucking goed. Draai ik de laatste tijd erg veel. Het debuutalbum vind ik een stuk minder en de laatste heb ik nog niet gehoord.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2008 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dat de band met hornets van pogroms dinges?


signature


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 08-10-2008 21:26 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 17:32 schreef nuclearwarfare het volgende:
Prima omschrijving voor een gave band. Moet die nieuwe nog eens in huis halen.


En allebei op hetzelfde Belgische label.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2008 21:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

??? Painkiller?


signature


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-10-2008 21:31 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 oktober 2008 21:26 schreef Sadistic Sinner het volgende:
En allebei op hetzelfde Belgische label.


Drakkar Belgisch? En ik maar denken dat Nîmes in Frankrijk ligt.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 08-10-2008 23:00 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Nee, het belgische ter ziele gegane woodnymph records.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-10-2008 13:49 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 21:06 schreef Hypnos het volgende:
is dat de band met hornets van pogroms dinges?


Jazeker, zeer goed album vind ik. Ik zou zeggen luister het eens.

Zoek je trouwens de Lorraine rehearsal van Peste Noire nog?

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 09-10-2008 13:49]


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 02-11-2008 15:20 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Nieuwe album klinkt verfrissend! Bruut en toch melodieus, memorabele riffs en een lekker vol geluid.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-09-2009 0:52 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Pssst, ZelThoR.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-09-2009 9:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik heb het gedownload! Toevallig vanochtend -even- geluisterd thuis en staat op de mp3-spelert (Hornets of the Pogrom dan). Klinkt vooralsnog goed


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-09-2014 20:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Galloping Through the Battle Ruins gisteren gekregen op cd als k'dootje
heeeul erg laat, maar best tevreden mee


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 10-10-2023 11:52 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Absu
Usericon van Absu
Posted 14-10-2023 17:48 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

Na een eeuwigheid een nieuwe Arghoslent. Het werd eens tijd zeg. De productie is triest en de zang is me op deze plaat wat te diep en eentonig. Maar Absu gaat zich natuurlijk toch een exemplaar aanschaffen,want het blijft een degelijke band met een eigen stijl.

[Dit bericht is gewijzigd door Absu op 14-10-2023 17:50]


Vroeger was alle metal beter.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen