|
Auteur: |
|
|
- White Noise (alternative) - Plato (alternative) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - een vinyl rythem/blues zaak (weet geen naam) - plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) Ik, Wil Schuurman |
|
- White Noise (alternative) - Plato (alternative) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - een vinyl rythem/blues zaak (weet geen naam) - plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Da Capo records (veel vinyl, veel rare punk enzo) |
|
ik heb in utrecht ooit een mantra cd gekocht in een esoterische boekhandel . De wijze kater,volgens mij .mariaplaats 2 ,dacht ik . ik denk dat veel onder cathegorie new age ,en ook wereldmuziek valt . en misschien ook shamanistsche muziek ,spirituele muziek . |
|
- White Noise (alternative) - Plato (alternative) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - een vinyl rythem/blues zaak (weet geen naam) - plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Free Record Shop (een stuk of 666) - (alle genres voor belachelijk hoge prijzen) |
|
Ik zei dus: - White Noise (alternative) - Plato (alternative) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - een vinyl rythem/blues zaak (weet geen naam) - plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Free Record Shop (een stuk of 666) - (alle genres voor belachelijk hoge prijzen) - Da Capo records (veel vinyl, veel rare punk enzo) |
|
quote:Oh ja, dat was ik even "vergeten". Moet ik toch nog eens naar op zoek... |
|
Da Capo ? Hebben die ook metal / waar zit die winkel ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ze zullen vast wel wat metal hebben liggen in een obscuur hoekie. Hij zit helemaal aan het einde van de Oude Gracht. Als je daarheen loopt kom je ook nog langs een andere zaak, ik ben vergeten hoe die heet. Zeg eh, Valorian, heb je er ooit wel eens aan gedacht om de 'Gouden Gids' open te slaan? Dat is een machtig boek, vol met mystieke kennis over waar verschillende soorten artikelen verkrijgbaar zijn ... |
|
Dwaallicht, dat is veel te moeilijk voor die jongen! |
|
quote: Laten we het daar maar op houden, dan blijft mijn luiheidssyndroom enigzins verborgen.. Offtopic: Vargen: thx 4 the mail,.. Die ALL EVIL ep van Sat. staat overigens NIET op de rhodium volgens mij.. Ik zag alleen All Evil Baroeg.. Dit is live meuk.. De ALL EVIL die ik bedoelde is de EP uit 1992 ofzo.. |
|
quote:Hmm, ok. Nou ja, misschien is deze ook leuk. |
|
Utrecht en goeie winkels is een slechte combinatie volgens mij houdt het bij 't bovenstaande lijstje ook al gauw op... maybe nog van van die achterbuurtste winkels... |
|
- White Noise (alternative) - Plato (alternative) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - een vinyl rythem/blues zaak (weet geen naam) - plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Free Record Shop (een stuk of 666) - (alle genres voor belachelijk hoge prijzen) - Da Capo records (veel vinyl, veel rare punk enzo) -V&D -De muziekzaak bij Vredenburg The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote van severe_torture: quote: |
Index / Algemeen |