|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er gaaf uit! Gaat er denk wel heen als alles mee zit. |
|
Krijg je met paint op geen korting meer? |
|
|
|
The devils blood.. saturnalia temple.. moet ze denk ik missen! |
|
jammer de bammer R, Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ik wil wel een ander excuus voor je verzinnen, als je het zonder smoesje niet aandurft. |
|
Je kunt ook gewoon je mond houden. |
|
Ik heb der zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ook, om het ff ontopic te houden |
|
Ik zie nog wel... Wil op zich Heretic nog wel es zien en DNS is altijd wel gaaf, maar die andere zooi mag me gestolen worden! |
|
quote: Laten dat nou precies de bands zijn die mij gestolen kunnen worden Maargoed, Devil's Blood word ongetwijfeld gaaf. |
|
ach ja, you can not please everyone... mocht ik een volgend deel organiseren, dan zal wel weer iedereen wat te zeuren hebben... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja, doe eens normaal, huhu. |
|
volgend jaar zal ik voor een veiligere line-up gaan: Frans Bauer Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Iedereen heeft sowieso altijd wat te zeuren. Schijnt ook typisch Nederlands te zijn. Het is ook maar net waar je voor kiest. Iedereen heeft een eigen smaak en wat je al zegt, je kan nooit iedereen tevreden stellen. |
|
[zeur] Zou het uitverkocht raken? Wij weten pas last minute of we het gaan halen. [/zeur] Bla |
|
ik denk neit dat het zal uitverkopen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
harde shit dat Devil's Blood, maar eens wat van kopen. Against God and Government |
|
quote: denk het ook niet, je mag altijd nog van tevoren even opbellen naar w1, voor een dubbel check. |
|
quote: Dat is juist het probleem, mensen die zonodig een smaak moeten hebben, moeten hun bek houden. Mensen zeiken naar mijn mening niet omdat ze hun "smaak" moeten verdedigen, maar omdat het gewoon zeikerds van zichzelf zijn. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Heel goed punt! |
|
quote: O nee, hoor die bands zijn gewoon wat minder mijn ding, neemt niet weg dat het goede bands zijn en uiteraard top dat het weer georganiseerd word, niets dan lof daarvoor |
|
Waarschijnlijk aanwezig voor Heretic! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
vanavond ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |