|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij komt ook uit Veenendaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zo! signature |
|
papa! |
|
Eindelijk een topic over echte muziek. |
|
eens iets anders dan Begging For Incest dacht ik zo signature |
|
quote: Mooi nummer, vaak gedraaid!! Het is de lichtinval ;') |
|
ik heb je lief is ook mooi binnek en pepermunt signature |
|
quote: Krijg altijd vochtige ogen van als ik dat nummer hoor. |
|
slotje! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Je bent zelf een slotje.. Opbokken. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 09-10-2008 17:53] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: sleuteltje! signature |
|
kan er niks aan doen...maar deze versie gaat door merg en been hier... |
|
Is dit nu later Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Afgelopen zaterdag naar zijn nieuwe theatershow geweest.. Van te voren niet heel van verwacht, maar godverdomme wat was dat mooi! Goede muzikanten, mooie liedjes en een zeer gedreven en enthousiaste Stef Bos.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik moet gelijk denken aan een Jos Brink look a like, gewoon door de klank van zijn naam. Against God and Government |
|
Verschrikkelijke man en belabberde tekstschrijver van het niveau van die Ewbank van Borsato. Het verbaast me niks dat die man uit Veenendaal komt, vermoed dat hij een grefo-achtergrond heeft. Het is het allemaal net niet bij hem vind ik. "Papa" vind ik het dieptepunt in zijn teksten. "Je hebt dezelfde handen en ik krijg jouw rimpels in mijn huid", biologische gezien alleen al lijkt me dat onmogelijk en het lijkt me ook een vrij onsmakelijk gezicht. "Jij gelooft in god en ik geloof in niks dus we komen elkaar na de dood nooit meer tegen". Ik heb nog nooit zo'n onzinnige stoplap gehoord. Alsof de één de pijp uitgaat en de ander vrolijk door blijft lopen. De bedoelingen van de man zijn goed, vrees ik, maar het komt te gemaakt en houterig over op mij. "Nog één glas wodka" vind ik muzikaal wel mooi, maar de tekst, waarin krampachtig Russisch wordt geprobeerd te doen, verpest het weer. En dan Stef in beeld zien, met die quasi-getergde en overserieuze blik, het ligt er gewoon te dik bovenop allemaal, net als zijn teksten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Uitgebreide uitleg, wat ook in 1 woord kan: verschrikkelijk. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hilton Barcelona, dat is toch wel een klapper? |
|
Na alle reacties werd ik benieuwd, zo'n naam zegt mij werkelijkwaar echt niets, en heb ik het maar eens aangeklikt. Ongeveer net zo tranentrekkend slechts als ik al vermoedde. Krijg smaak of ga deaud. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nou. Dat is toch ook niet aardig. |
|
Nou kwam ik hem laatst eens tegen in Veenendaal, en wat blijkt, het is nog een arrogante lul ook... Dubbel pech... Herman van de bakker |
|
alleeeeeeen de voooooogels vliegen van oooost naar west berlijjjn How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Euh... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
uhmm is dat niet: ' Over de Muur' van Klein Orkest? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Waarom haal je nu ineens het Klein Orkest van de geniale Harry Jekkers erbij? Ik snap de link met Stef Bos even niet? Of ben je gewoon abuis? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |