|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, dit wordt zowaar het langstlopende topic van allemaal. Ik ben een ziener! signature |
|
quote: Wrong! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1043873 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik hoop beide niet. |
|
mijne duurt langer signature |
|
pff wat een lang topic www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
bijna 30 minuten al wanneer wordt het officieel? signature |
|
Ik vind het goed, ouderwets terras stoeltjes gooien zoals ze dat in Brussel gewend zijn Against God and Government |
|
quote:zou je er iets op tegen hebben dat ik eens langs kwam bij jou en jou meubilair aan gruzelementen gooide? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
I agree with Beli! Optyfen met je sneue voetbal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:voetbal hater ja ? gun anderen ook eens een lolletje, niet iedereen kan zich blij houden met het dansen tussen stenen. met je hersenloos, moet je tegen die lui zeggen, in hun bek. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-10-2008 17:23] Fuck the world and fuck you |
|
Voetbal heerst. Punt. spelfout weggehaald... |
|
quote:juist. Fuck the world and fuck you |
|
quote: pfft, hooliganisme is als een gezwel die met wortel en al dient uitgeroeid te worden. Ik ben geen voetbalhater (mijn vader is ooit nog ondervoorzitter geweest van een plaatselijke ploeg) zoals jij denkt maar de aandacht dat die sport krijgt vind ik echt wel overroepen en de miljarden euri die naar die sport gaan vind ik al compleet absurd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En hierdoor moet men positiever gaan denken over voetbal? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:nee, hoor. men mag ermee doen wat ze willen. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Clubvoetbal that is ja. |
|
ik vind het individu belangrijker leven het WK IV en BNL signature |
|
Ik haat dat. door dat lamme interland voetbal weer geen sparta verdomme dit weekend. Fuck the world and fuck you |
|
alsof er Spartanen meespelen.. inderdaad belachelijk signature |
|
t is niet erg dat je belg bent...maar af en toe leg je het er zo dik bovenop... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Prima, maar dan krijgen ze ook mijn meubilair op de bakkes, en daarentegen ik heb alleen een verspochte stoel, dus van mij mogen ze. Against God and Government |
|
quote: Meesterlijk Against God and Government |
|
quote: Laten we het hopen, word het toch nog gezellig |
|
Saoedi-Arabië bakte er niet veel van... |
|
Nee, dat was heel, heel slecht. En die moeten weer terug naar huis. Gezellie... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |