|
Auteur: |
|
|
fortarock presents zaterdag 15 november THE OCEAN (de) Merleyn Nijmegen, Hertogstraat 13, Nijmegen info & tickets: www.merleyn.nl www.myspace.com/theoceancollective www.fortarock.com [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 10-10-2008 20:12] |
|
ook vetjes.....maar niet zo vet als dit nee, en sla vet is ook leuk |
|
Volkomen geniale band natuurlijk. Maarruh .... de Merleyn; is dat nog wat? |
|
Onder het motto: 'Als ik het pakket niet kan krijgen, dan bestel ik ze maar apart?' Goede zaak! Eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor dit, The Ocean is vet live! Nico zal toch wel mee zijn? |
|
quote: Merleyn maakt tegenwoordig 'onderdeel' uit van Doornroosje, maar staat wel op zichzelf. Het is de bedoeling dat Merleyn weer wat spice krijgt. Zowel qua looks & sound als programmering..niet alles kan in één dag gerealiseerd worden, maar de start is er iig. |
|
*burps* |
|
Was zelf helaas verhinderd, hoe was het? En gaan jullie dit nog een keer doen? Ik ga ze volgende week zien, maar helaas maar een half uurtje . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
actually....The Ocean heeft te maken gehad met pech onderweg, ze konden niet meer op tijd in Nijmegen aankomen. Het concert is afgelast. Ze komen terug, wanneer is nog onduidelijk, wellicht in februari met een wel heel mooi bandje. |
Index / Concerten |