|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.ytmnd.com/search?PHPSESSID=5dfb9274bec773e3b32a4842bdc4e9d7 &q=riff%20rip%20off hopelijk werkt de link. een pagina met (waarschijnlijk onbewuste) nogal gelijkaardige stukken muziek bij verschillende bands. mis je er een, vul maar aan! |
|
Een riff uit "Malign Paradigm" van Deathspell Omega lijkt sprekend op een riff uit het nummer "Ashes and Bloodstench" van Malign. |
|
Een riff uit Welcome Home van Metallica en een riff uit Megalodon van Mastodon. Klinkt bijna exact hetzelfde |
|
Dark Funeral heeft ooit eens zo´n riff gebruikt die voor 99% exact was gekopieerd uit een nummer dat op Darkthrone´s Transilvanian Hunger stond. Ik weet zo niet precies welke nummers, het schiet me nu net te binnen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
heb geen zin en tijd om alles na te pluizen... gelukkig doen ze m.b.t. het "jatten" van riffs in de grindecorescene totaal niet moeilijk... |
|
alles van nargaroth Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: :') |
|
quote: http://www.ytmnd.com/search?PHPSESSID=5dfb9274bec773e3b32a4842bdc4e9d7%20&q=riff%20rip%20off Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: staat judgement day er ook in? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-10-2008 21:24] |
|
Was het maar waar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zou excel niet metallica het vuur aan de schenen kunnen gaan leggen? ik geloof echt niet dat metallica de entersandman riif heeft gejat maar excel was nu eenmaal eerste met een offciele uitgave. wanneer is het nu plagiaat? |
|
Welk nummer van excel is dat dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"tapping into the emotional void". |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Allemaal niet zo verwonderlijk, immers 99% procent van de muziek is al geschreven, alle schema,s zijn al zo uitgemolken. Het enige wat muziek dan nog origineel doet klinken is de manier hoe men het uitvoert. |
|
O. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
voor zover ik weet is CHer de enige met een rib-off signature |
|
quote: +1 Daar heb jij een heel goed punt. |
|
. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: dit maakt mij dag/ Suck my piss |
|
|
|
quote: |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |