IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Europa vs Amerika Vorige pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 28-10-2002 21:13 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Kom op mensen, vooral de SP'ers onder ons zal dit wel aanspreken denk ik! LEEST!

I spy with my little and verrry evil eye.....

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 28-10-2002 21:41 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Heh, inderdaad. Heb weer gelachen...

Misschien wel de moeite waard om eens me te doen. haha!

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 28-10-2002 21:51 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Wat dachten we van een soort Atlantikwal zoals in WOII tegen de yanks?

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 28-10-2002 22:44 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Bwahaha die strandpatrouilles van hogerhand ^_^.

Over het vraagstuk, Europa is hier veels te verdeeld voor. Daarnaast is er nog Engeland daar komt waarschijnlijk het keerpunt wanneer blair opgestiefeld is en er daar een anti-Amerikaanse regering gaat zetelen gaan de koppen pas echt rollen.

You will never have, what i never had.

gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 29-10-2002 10:39 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

tja dat amerika europa tegen hou dat is gewoon een feit
europa ontwikkels een eigen gps systeem de yanks willen dat niet hebben want ze zijn band dat dat gps systeem tegen hun gebruikt kan worden dus willen ze over dat systeen controle hebben dat ze het uitkunnen schakelen wanneer hun dat uit komt
krijgen ze dat niet dat schieten ze die satelieten uit de lucht

wat denk je van die wet die ze aangenomen hebben om denhaag binnen te mogen vallen als er yanks opgesloten zitten

wat dacht je van een dat elk militair vliegtuig die in de usa ontwikkeld is en naar het buitenland ga dat ze die willen voorzien van een stukje hardware zo dat ze die vliegtuig kunnen uitschakelen in het geval dat het tegen hun gebruikt zal worden

ik denk dat het hun een beetje in de bol geslagen maar goed

we zien wel en nu eerst een

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-04-2004 12:33 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-04-2004 12:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 10:39 schreef gunship_x het volgende:
tja dat amerika europa tegen hou dat is gewoon een feit
europa ontwikkels een eigen gps systeem de yanks willen dat niet hebben want ze zijn band dat dat gps systeem tegen hun gebruikt kan worden dus willen ze over dat systeen controle hebben dat ze het uitkunnen schakelen wanneer hun dat uit komt
krijgen ze dat niet dat schieten ze die satelieten uit de lucht

wat denk je van die wet die ze aangenomen hebben om denhaag binnen te mogen vallen als er yanks opgesloten zitten

wat dacht je van een dat elk militair vliegtuig die in de usa ontwikkeld is en naar het buitenland ga dat ze die willen voorzien van een stukje hardware zo dat ze die vliegtuig kunnen uitschakelen in het geval dat het tegen hun gebruikt zal worden

ik denk dat het hun een beetje in de bol geslagen maar goed

we zien wel en nu eerst een
LEER NEDERLANDS!! Verder moet je niet miepen, elk ander land zou hetzelfde doen als ze het machtigst was. Dit soort reacties komen voort uit jaloezie op macht.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-04-2004 12:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

gaan janken vent

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 11-04-2004 14:13 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 12 maart 2002 14:32 schreef Azagthoth het volgende:
nee, de VS heeft geniale leiders...

Maar al duurd het 20 jaar, is het niet waarschijnlijk dat de VS Europa klein(er) zal proberen te houden ?

Denk je dat de VS teroristische actie's gaat ondernemen onder leiding van George Terroristen Hater Bush??

Maar als je goed naadenkt heeft de VS een groot del van zijn "macht" aan Europa te danken(als columbus niet de VS had "ondekt" zouden de indiaantjes in amerika nog steeds acher koeien aan zitten voor eten en kleren )

..

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-04-2004 16:15 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Mocht Europa ooit een echte eenheid worden, hetgeen ik zeer sterk betwijfel, dan zijn we economisch en technologisch gezien ver vooruit op Amerika. Alleen op militair gebied liggen we heel ver achter en die kloof is nauwelijks te overbruggen; het lijkt me niet eens wenselijk om die te overbruggen, aangezien dat gigantisch veel geld kost en we onze invloed beter op economisch gebied kunnen laten gelden.

Maar een echte eenheid wordt het toch niet

no text supplied

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 11-04-2004 16:21 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 11 april 2004 16:15 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Mocht Europa ooit een echte eenheid worden, hetgeen ik zeer sterk betwijfel, dan zijn we economisch en technologisch gezien ver vooruit op Amerika. Alleen op militair gebied liggen we heel ver achter en die kloof is nauwelijks te overbruggen; het lijkt me niet eens wenselijk om die te overbruggen, aangezien dat gigantisch veel geld kost en we onze invloed beter op economisch gebied kunnen laten gelden.

Maar een echte eenheid wordt het toch niet

Dat wordt weer dienstplicht

..

lykle_wolfheart
Posted 11-04-2004 16:41 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 11 april 2004 16:21 schreef venom rules het volgende:
Dat wordt weer dienstplicht

dat zal niet helpen, de VS heeft niet direct meer soldaten dan Europa, ze hebben gewoon veel geavanceerde wapens...

no text supplied

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-04-2004 16:37 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Het is een goede zaak dat Europa geen wereldmacht is zoals de VS. Kijk maar eens hoe de VS gehaat wordt. Hoge bomen vangen veel wind en de grootste machten blijven nooit bestaan! Lang leve Europa!

lykle_wolfheart
Posted 12-04-2004 17:43 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 12 april 2004 16:37 schreef Gorath het volgende:
Lang leve Europa!

daar sluit ik mij bij aan!

no text supplied

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-04-2004 22:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2002 12:03 schreef altx het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Amerika mag dan officieel wel 1 land zijn (met als voornamelijk gevolg dat het merendeel van de bevolking dezelfde taal spreekt), maar aan de andere kant hebben alle staten verschillende wetten en regels. Wat dat betreft is Amerika net zo gefragmentariseerd als Europa. Binnen Amerika is ook onenigheid over allerlei zaken. Daar helpt het feit dat het 1 land is, niets aan.

[lekkerlaat]Natuurlijk zijn alle staten het daar niet op alle punten roerend met elkaar eens. Die onenigheid vind je ook binnen die respectievelijke staten (net als binnen Europese landen). Ik sluit me bij Dwaallicht (inmiddels M.) aan dat Europa (nog?) veel meer een lappendeken is dan de VS. En dat is ook logisch. De VS hebben vanaf het begin van de "kolonisatie" een veel kortere geschiedenis doorgemaakt dan de afzonderlijke Europese landen, en is bovendien min of meer als één natie "opgebouwd." In Europa zijn de landsgrenzen uiteraard niet altijd precies zo geweest als nu, maar ik denk dat juist dat eeuwenlange gebakkelei heeft bijgedragen aan een sterk nationaal gevoel binnen die landen. Gooi een bom op een willekeurige Amerikaanse staat, en iedereen is "ineens" op en top Amerikaan, want het is een aanslag op de natie. Gooi een bom op Frankrijk, en alle andere landen spreken er hun afkeuring over uit en wensen de Fransozen veel sterkte nu hun land zo zwaar werd getroffen. Het zou niet als een aanslag op Europa gezien worden.

In die zin is Europa nog lang niet één. Op politiek en financieel niveau is een beginnetje gemaakt, maar ik zie het nog niet gebeuren dat Europeanen zich Europeaan gaan voelen. [/lekkerlaat]

Touché, pussycat!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-04-2004 22:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

eu heeft teveel verschillen onderling zowel qua cultuur als taal.
Dus ik denk dat het echt jaren op jaren zal duren wil je uberhaupt van een eenheid kunnen spreken. Voorlopig is het eerder een magere samenwerking

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com