|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zoek een adres waar je je artwork voor je cd kan laten drukken... en ook bedrijven waar je meerdere verpakkingen kan kiezen, bijvoorbeeld digipack ofzo. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:ik heb wel een adres Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nou? |
|
quote:maar dat is dus zeefdruk he! gaat je wel geld kosten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Uh, hoezo dat? [/gewoonvetofftopik] |
|
quote:omdat je er maar 1 afneemt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Check www.tapes.nl eens.. Heb ik goede ervaringen mee |
|
thanx dude Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hhhmmmz ze beginnen vanaf 1000 stuks, niet handig [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-08-2002 0:34] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmmzz. Wat wil je precies (behalve evt. een digipack)?? Je zou natuurlijk, mits goed aangeleverd, al je artwork op een digitale pers kunnen laten drukken, dan hoef je ook de instel-kosten van de pers niet te betalen.. Als je de vellen dan op formaat laat snijden en zelf de booklets in elkaar niet en de CD's in elkaar zet, zijn de kosten ook niet hoog.. Het is monnikenarbeid, maar wel een goede, goedkope oplossing.. |
|
quote:ik weet niet of ik een digipack wil... het lijkt mij wel een hele mooie verpakking voor je cd... het artwork is klaar het moet alleen gedrukt worden op een digipack... als ik dat wil dan komt er geen boekje in Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Digipacks zijn idd gruwelijk mooi! Maar ik denk dat het in lage oplages niet te betalen is, kostprijs van 10 euro per CD ofzo En das niet de bedoeling natuurlijk.. Wat wordt de oplage van de CD? (ben ik trouwens erg benieuwd naar!) |
|
Persoonlijk hou ik niet zo van digipacks, om de een of andere reden gaan de hoekjes altijd naar de klote, je moet er altijd extra voorzichtig mee zijn want als een normaal hoesje flikkert of op de een of andere manier verrot wordt pak je een nieuwe, dit geldt niet voor een digipack, ook is de lijm van de CD-casing zelf niet altijd even goed, bovendien passen die dingen niet goed in CD-rekjes... doe dan maar een mooi boekje, zoals bij Absu - Tara . |
|
quote:ik moet dus een soort break even point zien te bereiken... ik wil iets meer geld uitgeven voor de verpakking want de cd zelf wordt een cdr (ik wil een zwarte aan beide zijden, daar moet ik ook nog een adres voor vinden, ze zijn er wel!) ja ik dacht aan een oplage van 200 stuks ofzo Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:je hebt gelijk... maar ik vindt een digipack altijd iets extra's hebben... en die verwimp kan niet tekenen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: digipacks zijn wel mooi, maar digipacks + een stalen cd rek = kapotte digipacks My madness, my sadness |
|
quote: ?! kris verwimp bedoel je? http://home.tiscalinet.be/krisverwimp/ die gozer ken dus echt wel tekenen he! heb hier zoon digipack van dagorlad - end of the dark ages liggen en die is dus zeker wel mooi! My madness, my sadness |
|
sorry ik vindt het oerlelijk wat die man doet, ik snap ook niet waarom veel bands hem kiezen voor artwork Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Humanator, ik heb een bedijf gevonden die CD's reproduceren en ook digipacks kunnen leveren, in oplages vanaf 100 stuks: http://www.primagroep.nl/ |
|
quote:bedankt! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: en zijn de opnames al gereed?? |
|
quote:nee, pas in december gaan we opnemen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zoek trouwens ook nog cdr's die in kleur te leveren zijn... helemaal wit of zwart Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik ben benieuwd de (brakke) mp3's uit de oefenruimte klonken zeer interessant iig.. |
|
quote:he thanx!!! we nemen op bij de gozer die ook verantwoordelijk is voor o.a: Pulverizer Izegrim Expossing Innards Caedere Fluisterwoud (hoe troe wil je het) Deifecation Flinkstoneds Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |