|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Had liever een tour gezien van alleen Megadeth en Testament. Priest is zwaar vergane glorie... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Priest mag van mij thuisblijven na hun wanvertoning op Graspop. Maar voor Testament en vooral Megadeth ben ik wel te porren !!! |
|
Gaaf tourtje! komen ze alsnog ergens in NL dan wel BE buurten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wanvertoning? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 15-10-2008 20:50] |
|
quote: hmmm maar eens kijken of dit te doen valt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Muzikale wanvertoning that is, SiB. |
|
Kijken of ik hier naar toe kan: Feb. 21 - London, UK - Wembley Arena Ziet er aantrekkelijk uit! |
|
quote: read through the lines.. |
|
quote: Dit kon 'm nog wel eens worden. |
|
Dortmund en / of Londen moeten wel te doen zijn, erg gave toer. |
|
Cool! Eens kijken of ik daar naartoe kan. Hopelijk komt er ook nog een NL datum bij |
|
quote:kom anders naar zweden.. kunnen we daar samen heerschen!! veel leuker Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hier ga ik wel een datum van meepikken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En 23 maart in de HMH. |
|
Zo ontzettend niet aanwezig!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: aaarg Jammer kan er niet heen allen coole bands....balen hmh best een leuke zaal. |
|
Voorverkoop start op 1 november 10:00 uur. En ja, alleen online....... http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/339015/ Cya, Chevy Eddie |
|
schitterend, elke zaterdag om 10.00u online voor tickets! |
|
quote: weer 2 per persoon? rejection is one thing, but rejection from a fool is cruel... |
|
In de Pre-Sale 2 kaartjes per persoon, en de normale verkoop 8 kaartjes per persoon. Cya, Chevy-Eddie |
|
Nou, het ziet er dus naar uit dat ik niet meer naar grote optredens ga, kansloos gezeur met dat internetindekontnaaierij gebeuren. Boeiender |
|
quote:+1 |
|
quote: Kaartje voor dit gekocht! |
|
quote: Vuig hoerensysteem. Dan maar geen grotere concerten meer, scheelt weer een hoop geld. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:En geen halfgrote: quote:Dus... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |