IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 5 Maart Sportpaleis Antwerpen: Metallica + Machine Head
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-10-2008 11:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Volgens www.metallica.com begint maandag de voorverkoop.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-10-2008 11:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

da's intiem!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-10-2008 12:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mijn ticketje is al binnen . Het stond gisteren per ongeluk al op Teleticketservice.com

Edit: Teleticketservice doet moeilijk en zegt dat die reservaties niet geldig zijn omdat het om een test ging. Kameraad van mij heeft op die manier al wel meer dan 300 euro betaald voor 5 tickets (oa eentje voor mij dus)

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 16-10-2008 12:39]

Faustian Spirit of the Earth

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-10-2008 15:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 12:14 schreef cataclysm child het volgende:

Edit: Teleticketservice doet moeilijk en zegt dat die reservaties niet geldig zijn omdat het om een test ging. Kameraad van mij heeft op die manier al wel meer dan 300 euro betaald voor 5 tickets (oa eentje voor mij dus)

ik betwijfel of dat rechtsgeldig is. Dit zijn geen dingen om mee te gaan testen...daar heb je onderwater systemen voor. Je staat volledig in je recht volgens mij.

cataclysm child
Posted 16-10-2008 15:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vermoed het ook, maar Teleticketservice gaat wss nu gewoon dat bedrag terugstorten. Op zich ook goed, maar dan hang je wel af van de loterij (en het al dan niet werken van de site) op maandagochtend tijdens de ticketverkoop.

cataclysm child
Posted 21-10-2008 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Heb dan toch m'n ticketje binnen

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-03-2009 18:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

That Was Just Your Life
The End Of The Line
Leper Messiah
Holier Than Thou
One
Broken, Beat And Scarred
Cyanide
Sad But True
Turn The Page (Bob Seger cover)
All Nightmare Long
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Fight Fire With Fire
Nothing Else Matters
Enter Sandman
Encore:
Breadfan (Budgie cover)
The Prince (Diamond Head cover)
Seek & Destroy

Ik ben toch wel blij dat ik geen moeite heb gedaan om een kaartje te scoren als ik de setlist zie. Vind deze toch wat tegenvallen.

Silence
Usericon van Silence
Posted 09-03-2009 18:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 18:24 schreef 6sic6 het volgende:

Ik ben toch wel blij dat ik geen moeite heb gedaan om een kaartje te scoren als ik de setlist zie. Vind deze toch wat tegenvallen.

+ 1

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-03-2009 21:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Flinke boutset idd

Battery
Usericon van Battery
Posted 09-03-2009 23:11 by Battery Wijzig reactieProfiel van BatteryQuote dit bericht

Als je Death Magnetic een goeie plaat vind (zoals ik), dan vind ik dit een puike setlist. Ik was aanwezig en ik vond 't wel es een keer verfrissend om wat andere nummers te horen ipv steeds maar weer Creeping Death en noem ze maar op. De nummers van DM klinken trouwens live ook erg vet.

cataclysm child
Posted 10-03-2009 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ze klonken idd best goed live. In plaats van Turn The Page en Holier Than Thou had ik wel liever bv Blackened, Damage Inc. of For Whom The Bell Tolls gehoord, maar goed

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 11-03-2009 7:54 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Leper Messiah
One
Sad But True
Turn The Page (Bob Seger cover)
Nothing Else Matters
Seek & Destroy

De tering, kreeg je ook een slaapzak en kussens om deze nummers door te komen?

Ben blij dat ik voor 2 minuten Breadfan niet de moeite heb genomen om naar Antwerpen af te zakken. Gisteren op doorreis naar Brussel zag ik bij het Sportpaleis dat er dit jaar iets veel interessanters komt, namelijk die andere James:

LAST!!!

10.10.1942 - 20.11.2011

emillio
Usericon van emillio
Posted 23-03-2009 19:18 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

Pix vanuit de verste hoek online @ www.musketeerofdeath.nl

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com