|
Auteur: |
|
|
Het Nationaal Pop Instituut zag in ‘Zephyr’ al een fraai popliedje en het album Rewire Reality gooide niet alleen hoge ogen in de bekende muziekbladen, zelfs Autoweek was lyrisch. Het verbaast dan ook niet dat Next Waste Dimension geselecteerd is voor de Popronde 2008. Een mooie gelegenheid om dit reizende spektakel eens van het broodnodige gewicht te voorzien. NWD’s heftige combinatie van metal, dance en industrial wordt visueel afgemaakt met een vette VJ-show. De band haakt op de volgende data en plekken aan: 24.10.2008 LEEUWARDEN [VJ SHOW!] venue: Rockcafe Mukkes info: www.mukkes.nl - www.popronde.nl 07.11.2008 TILBURG [VJ SHOW!] venue: Little Devil info: www.littledevil.nl - www.popronde.nl Zie voor meer info en muziek: www.nwdband.nl & www.myspace.com/nextwastedimensioncom. |
|
quote:Zou zomaar kunnen dat ik hierbij ben |
|
Hm denk dat ik NWD maar weer eens ga checken op Sodom Metal Night! see you at occultfest! |
|
quote:Even voor de goede orde: hoe laat spelen jullie dan? |
|
quote: Wij spelen om 22.30 uur. |
|
quote:Goed bezig !!! |
|
quote: Dat dacht ik, neem buuf ook mee want die heeft NWD nog nooit live gezien dus dat wordt dan de hoogste tijd. Doen ze bij jullie trouwens wel vj show? see you at occultfest! |
|
Als de techniek ons niet laat zitten is dat zeker de bedoeling! |
|
quote: NWD doet altijd VJ-show Daarom is Jeroen ook al een paar jaar een vast bandlid. |
|
Ik wacht wel als jullie weer eens een exclusieve non-vjshow weggeven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe... Als we d'r daar eentje van weg te geven hebben, gaat ie naar jou |
|
Morgen in Leeuwarden is het om 22:45 uur showtime! |
|
quote:Dank u! |
|
Vanavond Mukkes Leeuwarden dus. |
|
quote: +1 |
|
Mukkes was goed druk. Mooie avond! Over een weekje dus Litte Devil, wees welkom. |
|
Tilburg zit er al weer aan te komen. |
|
quote:Morgen |
|
Vanavond dus! En ehm, gratis entree trouwens. |
|
Wederom goed bezig lui! Wat blijft Groovegrinder Rikkert toch een geweldige frontman: "Jongens, kunnen jullie alsjeblieft nog wat verder achteraan in de kroeg gaan staan met zijn allen? Mooi zo!" [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-11-2008 16:07] |
|
quote: Hehe, ja het was weer lekker onzinnig. NWD op z'n Pops. Binnenkort te checken via Next Best Band. Zal het tzt wel hier neer plempen. Tof dat je er was Michiel Viel Spass met de akoestische 5-snaar |
Index / Concerten |