|
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: Inderdaad, dit is wel erg teringgestoord.... Ik kan me zo voorstellen, dat er mensen zijn die zich aan het stemgeluid gaan irriteren, toch moet ik zeggen dat het gewaagd en zeer variabel is. Ik hoor hier en daar ook wat Cephalic Carnage, maar dan wel op high-speed en high-pitched niveau. Checken die shit, zieke gasten. an evil incarnation of DEATH! |
|
ik ruk er niet lekker op dus ik skip. Fuck the world and fuck you |
|
gedaan, tijdens het rukken net. als t niet lekker loopt terwijl ik t doe, dan is t niks. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Whahahaha wat een criterium....om te gillen an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik zag aan de titel al dat dit een Hypnos topic was. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
tja, t is maar goed dat ik de reviews niet doe hierzo. Fuck the world and fuck you |
|
wordt weer een bere topic ja signature |
|
een masturbere topic Fuck the world and fuck you |
|
aan het spel van die heren te horen inderzaad signature |
|
Klinkt wel lekker op zich. Mega geschift. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ja maar luistert het lekker ? muziek moet nu ook weer niet te freaky worden, want dan luistert het niet lekker ,meer weg. teveel drukke shit in een nummer killt vaak de muziek zelf. Fuck the world and fuck you |
|
Dit is meer een zo-nu-en-dan band, alleen opzetten wanneer je muzikaal wakker geschud dient te worden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
is wel in dit soort bands, als je ziet hoeveel hits ze hebben signature |
|
Heel lang geleden dat ik dat gehoord heb, weet wel dat ik het destijds behoorlijk vet vond, maar zou het opnieuw moeten beluisteren om er een fatsoenlijke mening over te kunnen geven. |
|
quote:Ik kan er toch wel wat mee, maar de stem wordt wennen. Muzikaal is het best geinig en doet het me hier en daar een beetje aan de oudere DEP denken. Oja, en dood aan MySpace en zijn laadtijden. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-10-2008 20:45] |
Index / Heavy Metal |