|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
dat klopt |
|
aanvangin popfront is een uur of 9 denk ik... |
|
kan zelf helaas niet, mot zelf speel'n |
|
quote: jammer,maar ie mag mooi met die van europe speel'n [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 12-05-2009 21:51] |
|
spelen jullie tegenwoordig ook nog wel eens accelerate nummers trouwens? Je moeder. |
|
quote: iew, dan speel ik liever met die van mezelf |
|
quote: of electrig oog, onmeunig hoog |
|
Aanstaande vrijdag in Popfront van de partij. Ben benieuwd! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: anyway, ben er wel even bij vrijdag |
|
gezellig |
|
Wederom een onmeunnigge onnoddigge schop omhoog!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zaterdag op puntpop al om 14:00 |
|
de rest van de dag besteden we aan een andere hobby |
|
kieken of ad z'n nieuwe gitaar meeneemt jackson soloist usa voor weinig |
|
Wegens tijdgebrek heeft Ad de band verlaten.. Zodoende zijn wij opzoek naar: Een gemotiveerde gitarist die zin heeft om te oefenen elke maandagavond. Zo nu en dan wil optreden. Zijn spullen goed voor elkaar heeft. In ons totaalplaatje past (dus ongeveer zelfde stijl, which is door Dio/Maiden geinspireerde heavy metal.) lijkt het je wat? stuur een mailtje naar dennisvolkerinkapestaartjegmailpuntcom |
|
Mensen wiens achternaam met "Volk" begint genieten nu de voorkeur? |
|
juistem |
|
en stiekem vond ik accelerate net iets gaver, sorry jongens runing! running incircles! running! Je moeder. |
|
quote: Slag of ook solo? Boeiender |
|
quote: Als betreffende gitarist kan soleren is het mooi meegenomen... geen must dus |
|
quote: Hehe, en nu dus eigen nummers? Overigens vind ik dat je Scionics niet echt kan vergelijken met Accelerate, al zitten er 2 ex Accelerate mensen in. Stijl is toch anders. Boeiender |
|
quote: we waren ook al druk bezig met eigen nummers en idd.. ik vind Accelerate en Scionics toch wel andere koek... maarrehm.. interesse ofzo? |
|
quote: Och, mijn roots liggen wel in die stijl, hehe, maar ik denk dat het te druk voor mij wordt dan. Maar je mag me wel wat nieuw materiaal opsturen, kijken of het wat is voor mij. Boeiender |
|
quote: of je komt gewoon langs maandagavond |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |