|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Even los van de band.. twee dagen achter elkaar op een festival headlinen? Snij je je als band dan niet ongelooflijk in de vingers; dan krijg je toch altijd dat mensen zich tegenvallende resultaten blijven herinneren ("Gisteren speelden ze veel beter" "Zondag waren ze echt veel enthousiaster")? Ik vind twee keer dezelfde band op 1 festival (vanwege uitvallen en dergelijken) al belachelijk en irritant I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En dan komen er verder zeker bands als JBO en Onkel Tom... |
|
Tja, vooral van die belachelijke 'Deeeefendorrrrs of MEEEEETTTTAAAAAAAAAAAALLLLL' bands als ik het me goed herinner. aaaaargh ik wil niet meer |
|
Aha, van de Blind Guardian website: "The "Blind Guardian Festival 2003" will be a festival taking place in June 2003 which will bring together the band, some very special guests and the fans. Blind Guardian will headline the festival on both evenings with two different sets, which will be choosen by the fans here, at the Official Website. The festival will take place at Coburg/Bamberg in Germany, on the 13th and 14th of June of 2003. The place will be the BGS Open Air Arena. More information will be given later on." Bands tot nu toe: A.O.K. BrainStorm Freedom Call Grave Digger Mago de Oz Metalium Rage Stormhammer Tankard White Skull |
|
quote: hahahah tom heeerscht, es gibt kein beer beer beer aus hawai *hops hops* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Kaartje voor 2 dagen 45 euro Camping & Parking 55 euro (met of zonder kaartje??) zie ook www.metaltix.de |
|
Tankard! |
|
quote: Bizar.. als je zo'n festival bedenkt dan doe je dat toch ook met in je achterhoofd het idee deze jaarlijks te laten terugkomen? Gaan ze dan elk jaar headlinen?? (2x zelfs?) Maarja.. als ze echt zo groot zijn dan kunnen ze dit natuurlijk wel doen.. voor de zogenaamde BlindGuardian-groupies (die lui die elk concert binnen een straal van een paar honderd km bezoeken) is het natuurlijk wel gaaf, een festival als tribute naar je favo band.. Mij zul je er nooit vinden.. . |
|
dat er nog niet zoiets is als het Metallica Open Air... 2 avonden headlinen 1 avond de Load/Reload sessie 1 avond de symphonische sessie kaartje kost euro 150 bier kost euro 5 standjes met shirts en cd's (alleen van Metallica natuurlijk) andere bands die optreden: ligt eraan wie het meeste betaalt... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-08-2002 19:34] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik dacht dat het de bedoeling was om dit eenmalig te houden. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ach ja.... de enige leuke bands die er tot nu toe bij staan zijn Freedom Call en Metalium naar mijn mening.. misschien komen er nog leuke bands bij: Supreme Majesty en Dragonforce ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 06-08-2002 22:11] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
beetje hoge eigendunk dat een band zomaar een eigen festival organiseerd... heb BG 2x gezien... en die twee optredens waren een gigantisch constrast ene keer was in de Biebob met enkele honderden bezoekers andere keer op Wacken met iets van 30.000 toeschouwers.... scheelt tochwel iets... in de biebob vond ik leuker |
|
Dit festival gaat enorm heerschen, ik weet iig al zeker dat ik er naartoe ga |
|
BrainStorm Freedom Call Grave Digger Metalium Rage Tankard zo godverdomme, die heerschen dus allemaal. kon ik daar maar heen. Dat blind-guardian zijn naam voor zoiets gebruikt, hebk geen problemen mee. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Cool. Blind Guardian zou niet alleen op beide dagen moeten headlinen, maar ook gewoon op alle andere tijdsloten spelen. |
|
Blind Guardian Heerstt als de Tering ik wil er enorm graag heen(ik ben nog nooit naar concert van bg geweest). Maar ik wist al twee maanden van het bestaan van het festival (heb toen zelfs een atlas en alles erbij gehaald waar het lag). Alleen het grote probleem is nog steeds het VERVOER!! . Ik hoop dat ik er ben in die tijd!!! . Gaan er hier trouwens nog mensen naar In Flames in Podium..??? Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote: "es gibt kein bier auf hawai, es gibt kein bier. d'rum fahre ich nicht nach hawai, d'rum bleib ich hier. Es sind so heiB auf hawai, kein kuhle fleck. Und nur von hula-hula geht der durst nicht weg" Uncle Tom Angelripper roelt... metal-schlager: YEAH!!! dat duitse "JBO" of "JDO", ooooohhhh..... das pas erg! duitse na-synchronisatie ten top! om maar te zwijgen van al die duitsers die ernaar luisteren en het aanbidden |
|
Ik denk niet dat BG beide avonden hetzelfde gaat spelen, ze hebben zo'n groot repertoire. Het is erg tof voor deze band dat ze dit bereikt hebben en voor de fans natuurlijk fantastisch. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Nee ze gaan inderdaad niet hetzelfde spelen. Ze spelen twee verschillende sets die de fans zelf kunnen bepalen. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Gaap..... Nee hoor, de eerste avond alleen nummers vanaf Black Album tot Garage Inc. En de tweede avond Van Kill 'em all tot Justice Bier 1.5 euro T-shirts van alle bands die er spelen Bands > C.O.C, Godsmack, Exodus, Testament, Rammstein, Armored Saint, Overkill, Black Sabbath zo kan het ook |
|
het type niet lullen maar metal luisteren |
|
heu? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
On topic. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ga als het goed wel heen. Op de Officieele site staat nu een poster van het festival dit zijn die bands die komen... (alleen als ik heen ga samen met een kameraad dan heb ik nog 1 groot probleem het VERVOER .) (HELP!! heeft iemand misschien tips hoe je daar het handigste komt en vrij goedkoop en niet in het bezit bent van een paspoort..????) :A.O.K. BrainStorm Blackened Freedom Call Galadriel Grave Digger Mago de Oz Napalm Death Primal Fear Rage Soilwork Stormhammer Subway to Sally Tankard White Skull Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
wat???? Galadriel??? wil ik zien jammer dat er zo weinig ECHT leuke bands komen.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |