IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Blind Guardian Open Air Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 18:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wie gaat er naar 'Blind Guardian Open Air'? En wat vinden jullie ervan dat een band zijn naam aan een festival verbindt? Het gaat om een festival op een zaterdag en zondag (ben de advertentie kwijt, weet niet meer welke datum) en BG headlinet op beide dagen; er zijn ook andere bands.

Da's toch ongelooflijk? Die lui zijn GROOT zeg, dat wist ik helemaal niet.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-08-2002 18:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Even los van de band.. twee dagen achter elkaar op een festival headlinen? Snij je je als band dan niet ongelooflijk in de vingers; dan krijg je toch altijd dat mensen zich tegenvallende resultaten blijven herinneren ("Gisteren speelden ze veel beter" "Zondag waren ze echt veel enthousiaster")?

Ik vind twee keer dezelfde band op 1 festival (vanwege uitvallen en dergelijken) al belachelijk en irritant

I'm not being rude. You're just insignificant.

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 06-08-2002 18:23 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

En dan komen er verder zeker bands als JBO en Onkel Tom...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 18:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, vooral van die belachelijke 'Deeeefendorrrrs of MEEEEETTTTAAAAAAAAAAAALLLLL' bands als ik het me goed herinner.

aaaaargh ik wil niet meer

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 18:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Aha, van de Blind Guardian website:

"The "Blind Guardian Festival 2003" will be a festival taking place in June 2003 which will bring together the band, some very special guests and the fans.

Blind Guardian will headline the festival on both evenings with two different sets, which will be choosen by the fans here, at the Official Website.

The festival will take place at Coburg/Bamberg in Germany, on the 13th and 14th of June of 2003. The place will be the BGS Open Air Arena. More information will be given later on."

Bands tot nu toe:

A.O.K.
BrainStorm
Freedom Call
Grave Digger
Mago de Oz
Metalium
Rage
Stormhammer
Tankard
White Skull

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-08-2002 18:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 18:23 schreef General Skullfucker het volgende:
En dan komen er verder zeker bands als JBO en Onkel Tom...

hahahah tom heeerscht, es gibt kein beer beer beer aus hawai *hops hops*

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-08-2002 19:11 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 18:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Aha, van de Blind Guardian website:

"The "Blind Guardian Festival 2003" will be a festival taking place in June 2003 which will bring together the band, some very special guests and the fans.

Blind Guardian will headline the festival on both evenings with two different sets, which will be choosen by the fans here, at the Official Website.

The festival will take place at Coburg/Bamberg in Germany, on the 13th and 14th of June of 2003. The place will be the BGS Open Air Arena. More information will be given later on."

Bands tot nu toe:

A.O.K.
BrainStorm
Freedom Call
Grave Digger
Mago de Oz
Metalium
Rage
Stormhammer
Tankard
White Skull

Kaartje voor 2 dagen 45 euro
Camping & Parking 55 euro (met of zonder kaartje??)

zie ook www.metaltix.de

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-08-2002 19:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tankard!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-08-2002 19:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 18:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Wie gaat er naar 'Blind Guardian Open Air'? En wat vinden jullie ervan dat een band zijn naam aan een festival verbindt?

Bizar.. als je zo'n festival bedenkt dan doe je dat toch ook met in je achterhoofd het idee deze jaarlijks te laten terugkomen? Gaan ze dan elk jaar headlinen?? (2x zelfs?)

Maarja.. als ze echt zo groot zijn dan kunnen ze dit natuurlijk wel doen.. voor de zogenaamde BlindGuardian-groupies (die lui die elk concert binnen een straal van een paar honderd km bezoeken) is het natuurlijk wel gaaf, een festival als tribute naar je favo band.. Mij zul je er nooit vinden.. .

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 06-08-2002 19:33 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

dat er nog niet zoiets is als het Metallica Open Air...

2 avonden headlinen
1 avond de Load/Reload sessie
1 avond de symphonische sessie

kaartje kost euro 150
bier kost euro 5
standjes met shirts en cd's (alleen van Metallica natuurlijk)

andere bands die optreden:
ligt eraan wie het meeste betaalt...

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-08-2002 19:34]

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 06-08-2002 21:37 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Ik dacht dat het de bedoeling was om dit eenmalig te houden.

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-08-2002 22:10 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ach ja.... de enige leuke bands die er tot nu toe bij staan zijn Freedom Call en Metalium naar mijn mening..

misschien komen er nog leuke bands bij: Supreme Majesty en Dragonforce ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 06-08-2002 22:11]

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 15:31 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

beetje hoge eigendunk dat een band zomaar een eigen festival organiseerd...

heb BG 2x gezien... en die twee optredens waren een gigantisch constrast

ene keer was in de Biebob met enkele honderden bezoekers

andere keer op Wacken met iets van 30.000 toeschouwers.... scheelt tochwel iets... in de biebob vond ik leuker

Demorpheus
alsof ik rekening houd met jou!
Usericon van Demorpheus
Posted 19-08-2002 18:29 by Demorpheus Wijzig reactieProfiel van DemorpheusQuote dit berichthttp://www.serenadeofdarkness.nl

Dit festival gaat enorm heerschen, ik weet iig al zeker dat ik er naartoe ga

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-08-2002 18:46 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

BrainStorm
Freedom Call
Grave Digger
Metalium
Rage
Tankard

zo godverdomme, die heerschen dus allemaal. kon ik daar maar heen. Dat blind-guardian zijn naam voor zoiets gebruikt, hebk geen problemen mee.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 19:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Cool. Blind Guardian zou niet alleen op beide dagen moeten headlinen, maar ook gewoon op alle andere tijdsloten spelen.

The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 23-08-2002 19:18 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

Blind Guardian Heerstt als de Tering ik wil er enorm graag heen(ik ben nog nooit naar concert van bg geweest). Maar ik wist al twee maanden van het bestaan van het festival (heb toen zelfs een atlas en alles erbij gehaald waar het lag). Alleen het grote probleem is nog steeds het VERVOER!! . Ik hoop dat ik er ben in die tijd!!! . Gaan er hier trouwens nog mensen naar In Flames in Podium..???

Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 27-08-2002 3:23 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 18:37 schreef FireFox het volgende:
hahahah tom heeerscht, es gibt kein beer beer beer aus hawai *hops hops*

"es gibt kein bier auf hawai, es gibt kein bier. d'rum fahre ich nicht nach hawai, d'rum bleib ich hier. Es sind so heiB auf hawai, kein kuhle fleck. Und nur von hula-hula geht der durst nicht weg"
Uncle Tom Angelripper roelt...
metal-schlager: YEAH!!!

dat duitse "JBO" of "JDO", ooooohhhh..... das pas erg! duitse na-synchronisatie ten top! om maar te zwijgen van al die duitsers die ernaar luisteren en het aanbidden

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-08-2002 12:07 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik denk niet dat BG beide avonden hetzelfde gaat spelen, ze hebben zo'n groot repertoire.
Het is erg tof voor deze band dat ze dit bereikt hebben en voor de fans natuurlijk fantastisch.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-08-2002 12:15 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Nee ze gaan inderdaad niet hetzelfde spelen. Ze spelen twee verschillende sets die de fans zelf kunnen bepalen.

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-08-2002 13:35 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 19:33 schreef humanator het volgende:
dat er nog niet zoiets is als het Metallica Open Air...

2 avonden headlinen
1 avond de Load/Reload sessie
1 avond de symphonische sessie

kaartje kost euro 150
bier kost euro 5
standjes met shirts en cd's (alleen van Metallica natuurlijk)

andere bands die optreden:
ligt eraan wie het meeste betaalt...

Gaap..... Nee hoor, de eerste avond alleen nummers vanaf Black Album tot Garage Inc.
En de tweede avond Van Kill 'em all tot Justice

Bier 1.5 euro
T-shirts van alle bands die er spelen
Bands > C.O.C, Godsmack, Exodus, Testament, Rammstein, Armored Saint, Overkill, Black Sabbath

zo kan het ook

metal up your ass
be yourzelf
Usericon van metal up your ass
Posted 30-08-2002 20:01 by metal up your ass Wijzig reactieProfiel van metal up your assQuote dit bericht

het type niet lullen maar metal luisteren

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 01-09-2002 20:32 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

heu?

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 02-09-2002 9:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

On topic.

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 24-10-2002 21:22 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

Ik ga als het goed wel heen. Op de Officieele site staat nu een poster van het festival dit zijn die bands die komen... (alleen als ik heen ga samen met een kameraad dan heb ik nog 1 groot probleem het VERVOER .) (HELP!! heeft iemand misschien tips hoe je daar het handigste komt en vrij goedkoop en niet in het bezit bent van een paspoort..????)

:A.O.K.
BrainStorm
Blackened
Freedom Call
Galadriel
Grave Digger
Mago de Oz
Napalm Death
Primal Fear
Rage
Soilwork
Stormhammer
Subway to Sally
Tankard
White Skull

Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 24-10-2002 23:56 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

wat????
Galadriel???
wil ik zien

jammer dat er zo weinig ECHT leuke bands komen....

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com