|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
weet jij toevallig welke codecs ze gebruiken voor x-men evolution? 1ste seizoen ken ik gewoon kijken maar et 2de seizoen doet et geluid et 9 van de 10 keer niet [offtopic] je heb zeker niet ergens de anime serie orphen geript leggen? [/offtopic] My madness, my sadness |
|
Ik gebruik voor al mijn video encodeer werk de DivX codecs, tegenwoordig versie 5. Qua anime heb ik geen ervaring. Wat wel een aanrader is als je met DivX wil beginnen is om dit te doen met Flask MPEG, daar kun je heel gemakkelijk met de door jou uitgekozen bitrates een klein stukje van je film coderen, en dan bekijken of de kwaliteit je bevalt. Veel succes! |
|
Ben er niet nieuw mee hoor Maar ik gebruik bij voorkeur Virtual Dub 1.4 vanwege de grote functionliteit en daar bij soms Sub Station Alpha om subtitles e.d. te doen, ik vind het alleen zo jammer aan divx dat er van die brute systeem eisen aan hangen. |
|
quote: Nooit geweten. Nu weet ik wel waarom mijn pc telkens crasht tijdens La Blue Girl. |
|
Weet iemand of een pentium 2 350 Mhz snel genoeg is voor DVD af te spelen? |
|
ja DVD gaat prima! Slechtheid wat is jou systeem? |
|
quote: AMD Athlon 800. |
|
quote: oh dat mag voor DixX 5 geen probleem zijn hoor! dat eist 'n P2 450mhz met 64 mb ram maar ik vindt dat voor 'n codec veel. |
|
quote: Ik heb maar fukking 32MBRAM!! |
|
dvd's afspelen gaat nog 0p een p1 200 nogwat (bij me vader geprobeerd My madness, my sadness |
|
ik heb een video bestand dat eindigt op xvid.uti iemand enig idee waar het mee aftespelen? normale xvid kan ik draaien. |
|
Probeer eerst gewoon te renamen zonder de UTI of als dat niet werkt: http://www.google.com/search?q=%22.uti%22+file+extension&btnG=Google+Search&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1 |
|
thanks zonder .uti werkt niet ik ben nu aan het lezen op google |
|
Wie kan mij een goed progje aanraden om ongecomprimeerde AVI bestanden naar een handiger (lees kleiner) formaat om te buigen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
http://gordianknot.sourceforge.net/index.php eventueel kan je het zelfs met windows movie maker dinges doen, gewoon zorgen dat je een goeie codec gebruikt ( divx , xvid ) |
|
vraagje: Draait een VCD (Video CD) af in een DVD speler? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja, bij mij wel tenminste.. |
|
okidoki Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vroeger moest ik mijn dvd speler ervoor upgraden; maar de firmware is meestal wel te vinden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iedere speler tegenwoordig kan dat iig |
|
weet iemand hoe je flv's converteerd naar mpeg? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-06-2006 0:36] signature |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: bedankt nu kan ik Youtube files opslaan en bekijken vanaf harde schijf! signature |
|
[TelSell stem] HA! Dude ik heb het perfecte antwoord op je vraag! http://javimoya.com/blog/youtube_en.php Hoef je niets over te zetten want het wordt direct vanaf de YouTube/Google Video/MySpace/whatevah (tjek de drop-down menu bovenaan) website opgeslagen als .avi, .mpeg etc. [your choice] Ik zelf heb de extension voor Firefox waarmee ik met met 3x klikken alles opsla vanaf diezelfde pagina. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-06-2006 1:38] |
|
danku danku had ik al geprobt , maar lukt me niet om dat filetjen te openen (videodownloader 1.0 fx of zo) signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |