|
Auteur: |
|
|
www.velserherrie.com presents: 14-02-08 SWORN ENEMY CDC WAKING THE CADAVER @ Patronaat, Haarlem Doors: 19:00 Aanvang: 19:30 Tickets: 13,- www.patronaat.nl/overzicht&localAction=onlineTickets&id=14810 '"Never back down, never give in!" |
|
En nu maar hopen dat ze elders in het land spelen. |
|
De 14e staan ze in de in de Patronaat te Haarlem en de dag erop in de Dynamo te Eindhoven. |
|
shit zeg de dag dat ze in de dynamo spelen dan speelt Master ook in Eindhoven, had waking the cadaver wel willen zien... |
|
Nou als je in Eindhoven blijft zie je die de dag erna alsnog Edit: verkeerd gelezen [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 21-10-2008 20:34] |
|
quote: Master staat 8 februari ook in Baroeg. |
|
CDC en WTC; hard! |
|
+Enemy Ground in Dynamo. |
|
Damn, Enemy Ground! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Kankerdik! Met afstand Nederlands beste metalcore band. |
|
sinds wanneer is al die metalcore/hardcore zo kanker, sick, tering, ziek, hard, siked.... i dont get it..die woordjes |
|
quote: dezelfde reden als dat bij metal concerten nog steeds SPELEN en SLAYER geroepen wordt? Heb ik ook nooit begrepen.. |
|
quote: mjah..niet dat het mij heel veel doet, maar ik kan me voorstellen dat het bij sommige mensen toch iets anders overkomt... staat hier geen ban op het misbruiken van bepaalde woorden? |
Index / Concerten |