|
Auteur: |
|
|
Op Zaterdag 20 december is alweer de vierde editie van de Frisian Metal Night, op deze avond zullen er louter bands van Friese afkomst op het podium van Poppodium Romein staan en de toegang is geheel gratis! Met dit jaar Methusalem, Sadotank, Deathonate, Disaster, Mauler, Lyonite en Cruelty. Het gebouw zal speciaal voor dit evenement een uur langer op zijn dan gebruikelijk! Methusalem: www.frisianmetalwarriors.com www.myspace.com/methusalemband Sadotank: www.sadotank.nl www.myspace.com/sadotank Deathonate: www.deathonate.com www.myspace.com/deathonate Disaster: www.disastermetal.com www.myspace.com/disastermetal Mauler: www.mauler.nl www.myspace.com/maulerbm Lyonite: www.myspace.com/lyonite Cruelty: www.myspace.com/cruelgrind [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-10-2008 16:55] |
|
Anders zet je er ff een datum bij |
|
Jajaja. 20-12-08 [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 22-10-2008 16:39] |
|
Ook in de titel gezet. Bruce Banner |
|
Kijk, waarschijnlijk van de spreekwoordelijke aprtij! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heb je de inburgeringscursus al afgerond? |
|
quote:Volgens mij moet die eerst zijn cursus Nederlands nog afmaken |
|
quote: hahahahaha ja, die inburgering is al helemaal rond Deathwish! Over niet al te lange tijd komen we op een boerderij wonen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
misschien aanwazig, zien we dan wel weer duurt nog wel ff Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nekrofarming. |
|
Dag eerder dus Shining... mooi weekendje. |
|
Geil, beide dagen aanwezig denk ik. Wil je muilperen? |
|
Beetje jammer... Had liever deze dag Shining erbij. Komt weer kut uit met werk enzo... |
|
Netjes gefikst, Wietze; ben bij beide aanwezig! |
|
quote: Sorrie jonge! Krijg je wel een biertje van me. |
|
Heb je iets van een tijdschema ofzo? |
|
mooi logo btw |
|
Tot hoe laat speelt Sadotank? Wil je muilperen? |
|
Sadotank had ik wel even willen zien, maar vanavond andere dingen te doen... spelfout weggehaald... |
|
Was een leuk feestje. Mooie afwisselende line-up met voor ieder wat wils! Mauler viel me erg mee en Sadotank was gaaf! Verder weer ff ouderwets heavy-metal-bangen op Methusalem. |
Index / Concerten |