|
Auteur: |
|
|
Hmm..volgens mij bestaan ze nog...zal ook ff zoeken...ik slaap heerlijk op 'Weeping Nights' Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik hoop het wel eigenlijk... ik zou ze nog altijd graag een keer in een concertzaal zien ofzo I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik geloof dat Elend ooit eens een keer 1 optreden heeft gedaan, dus ik denk dat dat er niet echt in zit. Maar het zou inderdaad wel erg gaaf zijn, in een luxe (klassiek) concert zaal, met een compleet orkest en 2 koren erbij en dan 1 kerel die er doorheen staat te krijsen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik kan ook niks vinden En Elend in consert? Dan val ik in slaap! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Prachtige CD inderdaad Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Volgens mij is/was dit hun label Contact : HOLY RECORDS - BP 59 - 77 263 LA FERTE S/S JOUARRE CDX - FRANCE - holyrecords@wanadoo.fr Bron: http://home.nordnet.fr/~lbocquet/holyrecords.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik vind Elend ook goed . Een ideale festval in een klassieke zaal zou zijn : Elend, Theatre of Tragedy , Tori Amos , Dead can Dance . |
|
quote: Thanx! Ik stuur ze even een mailtje, hopen dat het hele Holy Recs niet opgedoekt is [Edit]Emailtje kan niet worden verstuurd omdat hun inbox vol zit. Dit email adres is dus niet meer in gebruik. Misschien neemt Elend en Holy Records de term 'underground' iets te serieus?[/Edit] [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 07-08-2002 18:17] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Holy Records is volgens mij overgenomen door een andere partij en bestaat dus niet meer en elend zit tegenwoordig bij MFN (music for nations). |
|
http://www.kickagency.com/news_en.htm Waarom zie ik hier dan nog een redelijk recent nieuwsbericht over Holy Records? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het andere topic deed me hier weer aan denken. Heeft iemand al iets nieuws gevonden? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wel, het laatste wat ik vernomen heb is dat ze dus opgedoekt zijn, en 1 van de 2 heeft reeds een nieuwe 'band' opgericht, 'a Poison Tree' genaamd (ofzoiets). Helaas heb ik er nog niets over kunnen vinden op het internet... Btw, I'm new here *zwaait* |
|
quote: *zwaai terug* Elend opgedoekt? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Kijk dit soort nieuwe mensen moeten we nou meer hebben: meteen verhelderende, belangrijke info posten welkom valdr galga! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dank je |
|
Ik heb, na uren google afploegen, ergens in een interview de naam 'a Poison Tree' zien staan. Het zou inderdaad het nieuwe project van Aleksander Iskander zijn. Maar verder is er weer bar weinig over te vinden (niks dus). Ik heb trouwens wel de site 'Darkwave Lobby' gevonden ... erg relax met veel info: http://www.projekt.com/projekt/lobby_darkwave.asp Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Muziek algemeen |