|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 6 april: HYDRARGYRUM 2002 (metaldag) met: -SALACIOUS GODS -KATAFALK -TASTE OF INSANITY -CANTARA -ROOM NO.13 -DARK MYTHOLOGY -MOLESTOR -MALIËN Deuren 14:00-0:00 uur, entree 8,- euro. Kaarten kun je reserveren per telefoon: 0513-628022, of per e-mail: kjc_sfinks@hotmail.com Wijzigingen voorbehouden. KJC SFINKS bezoekadres: ROTTUMERWEG 3 post: POSTBUS 45 8440 AA HEERENVEEN tel: 0513-628022 website: http://kickme.to/sfinks e-mail: kjc_sfinks@hotmail.com entree 8,- euro. Kaarten kun je reserveren per telefoon: 0513-628022, of per e-mail: kjc_sfinks@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 12-03-2002 19:43] sebinsagoil |
|
daar ben ik bij... Suck my piss |
|
ik zou ook erg graag heen willen maar dan is het grootse afscheidsfeest van mijn werk How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Helemaal in f**king Heerenveen?? |
|
Ja, het noorden bestaat ook ja, ... metal kennen ze daar ook ja.... sebinsagoil |
|
Ik ben toch maar wel gegaan en het was weer gezellig. Jammer dat het zo koud was buiten maar verder How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
jah was koud jah! DAMN! Suck my piss |
|
Sjonge jonge, mietjes, jullie zijn echt nix gewend, het was 'lekker' fris. Enne, verder wel een gezellige dag jah sebinsagoil |
|
quote: MOET JE MEER BIER DRINKEN |
|
quote: pffffffff whawhahwahwha van alcohol koelt je l;ichaam af... en had trouwens......ag lamaar Suck my piss |
|
Ik vond het helemaal niet koud, moet je meer bier drinken |
|
pffff...dude jij bent toch vant dynamo forum>? Suck my piss |
|
Taste of insanity? Roeland (de zanger) heeft nog bij mij in de klas gezeten. Toffe gast. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
huh? Suck my piss |
Index / Concerten |