![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() 30 Oktober Dynamo, Eindhoven Entree: 5 euro Aanvang: 20:00 Last To Remain (NOR) - www.myspace.com/lasttoremain Bloodtrial - www.myspace.com/bloodtrial We Shall Rise - www.myspace.com/weshallrisemusic [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 25-10-2008 12:49] ![]() |
|
En de dag erop in hetzelfde theater: Discipline, Payback en Hard Resistance ![]() ![]() |
|
*schup* ![]() |
|
headbangen mag ook..! ![]() |
|
Sumoworstelen ook. ![]() |
|
dankuwel! :D ![]() welk gezicht past er eigenlijk bij jou account naam? ![]() ![]() Dan weet ik dat ook weer hahaha [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 29-10-2008 11:52] ![]() |
|
tof bandje dat we shall rise. kende het nog niet. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Speelt Far From Passive niet meer? ![]() |
|
quote: Trek je wel een x aan je shirt bij een show. Maar je kent me niet denk ik ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
okee, nee ik zie je naam al een tijdje langskomen dus vind het dan vaak wel leuk om er een gezicht bij te kennen.. ![]() Far From Passive heeft inderdaad helaas gecancelled maar das geen reden om niet te komuh! ![]() ![]() |
|
vanavond kebabrollen mosh! ![]() |
|
Ik kom misschien nog wel even langs ![]() ![]() |
|
gezellig! :] ![]() |
|
quote:het uitbrengen van de lang verwachte demo krijgt ff voorrang. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Te druk helaas dus afwezig. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |