|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
die zanger van avulsed, tjee whoehoe erg oke zo zonder t-shirt. de merchandise dude, had nog nooit van sinterklaas gehoord, en wilde niets weggeven. verders erg gezellie en vuig was zo zat dat ie europe begon twe zingen (alweer ) |
|
mwoa, je moet niet blijven weggeven... |
|
hij heeft helemaal niets wegegeven, ik onthou zijn naam iig, misschien krijg ik als beloning daarvoor wel wat in de 013 |
|
Deze pakkage + Maggots [goregrind] vanavond dus in de Bosuil te Weert!! [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 10-08-2002 18:38] |
|
solly, vanavond zuipen in elst. met pansterpuist en cremation (gedeeltes dan) |
|
Was wel leuk dat concert! |
|
quote: Ja en avulsed was er ook bij (voor maar 8 pleuro ). Outburst was ook goed Macabre ook wel, maar die irritante geluidsjes tussendoor waren echt irritant en mochten ook wel meer oud spul spelen. |
|
ja.. het was leuk.. gruwelijk zat alleen aan het eind van de avond.. maargoed.. dat had ik me ook voorgenomen.. en soepie: inderdaad.. we zijn naar roozendaal geweest (klote trein reis ) nog veilig thuis gekomen? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Hier enkele foto's: Maggots: Bijnoot: De zanger van Maggots [en Fubar] is erg goed, check het eens uit zou ik zeggen [hoewel ze op CD stront zaaien maargoed. Macabre: |
|
Euhh.. die foto's zijn niet van Macabre, de laatste wel, maar ze zijn van OUTBURST !! BLASTBEATS FOREVER |
|
heeftf macabre een metamorfose ondergaan?? |
|
Ben trouwens ook in Arnhem wezen kijken....HET HEERSCHDE |
|
Foto's niet van Makabre? Naja, ik was er dan ook niet bij. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |