|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind alledrie de bands wel leuk, en dan? Maar ik ben er denk ik wel bij |
|
Dan moet je maar beslissen aan de hand van 1) Wie het meeste bier voor je koopt 2) Wie het beste pijpt. Succes. Bruce Banner |
|
quote:Ja daar heb ik wat aan quote:Spelen er vrouwen mee dan? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-10-2008 21:33] |
|
Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig. Zal wel een volle bak worden! |
|
Aanwezig, ga met Blind Sight mee met de tourbus, oftewel met 50 locals en heel wat ander volk keihard zuipen, slayer roepen en een leuk feestje bouwen bij 3 top bands |
|
Zal d'r waarschijnlijk ook wel wezen. Het zal de kas van de stair ook goed doen, zo'n metal feestje. Afgelopen weekend nog even binnen geweest d'r was bijna geen hond. Heb d'r zin in! |
|
Succes vrijdag Devious! |
|
Vanavond, word veeet!! |
|
|
|
JOa, hierzo vanuit het oooooosten mee naar utrecht.. SLAYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURHHH |
|
jezus christus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ja ben ook wel aanwezig vanavond.. Het is de lichtinval ;') |
|
Sinds waneer heeft 3FM iets met Slayer, of metal in het algemeen?Zeker een idee van mojo ofzo? Anyway, leuk feestje straks. |
|
en de winnaar is.......? |
|
quote:Blind Sight. Dik en dik verdiend |
|
quote: Cool! Devious had ik het overigens ook gegund! |
|
quote:Ja ik ook wel maar BS speelde echt de pannen van het dak af. Enorm energiek optreden en dat was bij Devious, ondanks dat die de grootste aanhang bij zich hadden, toch allemaal minder. |
|
Devious had een grote bus gehuurd en er waren al minimaal 90 lui aanhang mee Jammer dat Devious niet gewonnen heeft, maar het was gezellig! Het is de lichtinval ;') |
|
Vond alle 3 de bands erg gaaf, ben 3 keer goed los kunnen gaan. Blind Sight heeft dat plaatsje bij Slayer in ieder geval goed verdiend. |
|
YEAAAHHH!!! Erg gave avond met een, wat mij betreft, dik verdiende winnaar! Vrijdag het feestje voortzetten! |
|
Mmmm ik ben er niet bij geweest maar als een band verdiend wint van Devious dan moeten die wel heeeel erg goed zijn. Dus ik ben erg benieuwd naar Blind Sight |
|
Het was zeker een leuk avondje. Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar Devious maar vond BS ook sterk. Wat maakte metal mike er weer een spannende ontknoping van |
|
quote:Ik viel er bijna bij in slaap Wat ik erger vond was dat die presentator zo'n ontzettende eikel was |
|
Waar was Eric Coton, die zou het aan elkaar ouwehoeren....? |
|
quote: Ik gok dat hij Eric Corton na wilde doen.. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |