|
Auteur: |
|
|
Hey, is het mogelijk om naar alle posts van 1 gebruiker te zoeken? zoals op pakweg phpbb forums? |
|
nee |
|
wat dat betreft is dit maar een armzalig forum... |
|
Ach, restekpc voor het zelf bouwen van een (stabiel) forum, in plaats van het gebruiken van PHPBB. |
|
Volgens mij staat er nog een vacature 'PHP/SQL'er met vrije tijd' open.. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Het is ook niet gauw goed he? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
het is toch zo dat er redelijk weinige handige functies die je overal verder regelmatig tegenkomt in dit forum aanwezig zijn. |
|
quote: Da's zoiets als het wiel opnieuw uitvinden? Niets mis met phpbb forums (jajaja, 'fora' voor de azijnpissers onder u) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: forums is correct Nederlands |
|
quote: wie zou je willen zoeken dan? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Arco heeft een heel goed punt, De "Zoek" functie heeft hier meer weg van "Zoek het lekker zelf uit". |
|
quote: Vaak ook gewoon mezelf, zodat ik niet tussen een hoop topics moet zoeken |
|
Dat is met 11 berichten, waarvan 2 hier, toch niet zo'n heel groot probleem? |
|
quote: Helaas wel, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik zou t handig vinden om daarmee bijvoorbeeld al mn eigen posts op een rijtje te hebben om.. er zijn zat fora waar zoiets kan en prettig gebruikt wordt andere handige dingen als 'mark all topics as read' zijn op zich ook handig maar vallen bij de opmerking ' en hoe zit t met de zoekprutsmachine?' behoorlijk in t niet... die zoekfunctie is op de moderaters na t meest waardeloze aan deze internet-tijdverdoe-plek... |
|
quote: +1. Zoekfuncties stellen weinig voor. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik hoef mijn posts van pakweg 3 jaar terug echt niet meer te lezen |
|
Liever niet zelfs Of er moet ook een delete all functie bijkomen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-10-2008 18:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarom, tast het jullie huidige image aan? |
|
quote: Dan kan ik beter al m'n huidige posts deleten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Administration |