|
Auteur: |
|
|
Aankomende vrijdag: Why She Kill Sin7Sins Izegrim Zaal open: 21.00 Entree: € 5,- |
|
+s... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Azijnfabrieks |
|
vrijdags |
|
Hoeveel, eerste 3 /4 weken? |
|
quote:Why she killS Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Hoezo??? gaat ze er meer killen? |
|
Ik kan toch aanwezig zijn...kortom Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Vrijdag alleen rustig aan doen met ...zaterdag weer vroeg op |
|
quote: HEUY!!!! Ik heb daar een privé koelkast dus daar zul je niks van merken |
|
quote: Wij ook... |
|
quote: HEUY!!!! Dan zul je toch eerst bij mij moeten zijn voor de privé koelkast |
|
VRIEND !!! |
|
HEUY!!!! ...en plaatjes draaien tot 03.00...dag erna lekker brak weer doorgaan voor de zondag |
|
Zo, het is nog vroeg en voel me nog steeds gaar....was eigenlijk de bedoeling nuchter te blijven vanwege de shows dit weekend....maar goed, kon de Jupiler niet laten staan Was in ieder geval een gezellige avond maar ik schaam me wel kapot voor de afwezigheid van publiek. Toegegeven, er was nauwelijks reclame gemaakt voor deze package maar dan nog vond ik de opkomst vies tegenvallen. In ieder geval bedankt aan alle drie de bands om toch vol gas te geven op het podium en met name Izegrim was wederom erg vet En jongens en dame van Izegrim; ondanks mijn dronkenheid ben ik niet vergeten wat we hebben afgesproken voor komend jaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Komt helemaal goed |
Index / Concerten |