|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen wraps eten dus |
|
quote: Wat is dat trouwens voor onzin dat jij niet komt? Rebel without a sauce |
|
Hij is gewoon een sjaak afhaak quote: Sorry, ik zal je nooit meer vergiftigen! (en het waren trouwens Tortilla's ) [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 12-04-2009 12:22] |
|
Damn, kan niet eerder weg van werk dus ik kom vrijdagavond laat pas met Heuy aan. Hopelijk laten ze nog wat bier voor ons over Zaterdag gaat iig gaaf worden met Cor Scorpii, Alkonost, Sarkom en Einherjer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik "sla" dit jaar maar over *hihahoehi* Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
KLOOTZAK!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: HEUY!!!! We stoppen nog wel bij een tankstation. Dan kopen we nog wat drank .... ik krijg sowieso nog veel drank van Alkonost |
|
Zo, dat was weer een zeer geslaagd festival Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bruce Banner |
|
Ragnarök dit jaar was weer keigaaf. Véél mooie mannen, weinig vrouwen, veel gave bands en een supersfeer! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 19-04-2009 22:29] |
|
Hoe was het nieuwe materiaal van Melechesh? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Was een moeilijke keuze dit jaar, maar ben blij dat ik TOCH naar Kings Of Blackmetal ben geweest. Wat Satyricon heeft verneukt de laatste twee shows dat ik ze zag, maakte Mayhem 1000x goed !!! Had graag Cor Scorpii willen zien en Einherjer, maar Taake en Mayhem en trouwens ook Hellsaw maakten erg veel goed! |
|
quote: Oh ja, kan je je er nog iets van herinneren dan? Maar het was inderdaad erg gaaf!:D |
|
quote:Nou, die dingen die ik nog kan herinneren waren erg gaaf Maar ik moet toegeven dat ik meer dan 75% van het weekend niet meer kan herinneren Boeit ook niet want de fotoos gemaakt tijdens mijn black-outs tonen nog steeds dat het erg gezellig was hehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zou dat verband houden met elkaar? |
|
quote: Uiteraard. Vrouwen zijn maar suf (behalve mijn vriendinnen natuurlijk) |
|
Weinig vrouwen? Genoeg vrouwen zou ik zo zeggen en ja, er was een supersfeer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: uiteraard! |
|
Ik ben er ook geweest en ik moet zeggen... leuk festival. Folk/viking is (gek genoeg) niet helemaal mijn ding, maar ik ben toch aangenaam verrast door verschillende bands. Einherjer, daar kwam ik voor, liet even op zich wachten, maar speelde lekker!! Trash 'till Death |
|
quote: ik vroeg me al af waar je was :p was zeker weer geslaagd, jammer dat ik eerst thyrfing moest uitzitten en later Einherjer gewoon niet trok vanwege de pijn in mn been (lastig uit te leggen als je er niet mee bekend bent, iets met trillingen, ontstekingen en botvliezen) Rebel without a sauce |
|
Vond het stiekem ook wel jammer hoor. Was al een beetje traditie aan het worden, dat Ragnarok. |
|
Troost je Erwin, ik heb ook voor jou gezopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En voor mij? Bruce Banner |
|
Dat hebben Laetitia en ik gedaan, ok? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |