IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 21 Gun Salute + Neuk! @ de Kade, Zaandam
Until My End
Usericon van Until My End
Posted 28-10-2008 16:39 by Until My End Wijzig reactieProfiel van Until My EndQuote dit bericht

Vrijdag 28 november, de Kade, Zaandam (www.kade.nl)

www.myspace.com/21gunsalutehc
www.myspace.com/neuk

Deuren open: 20.00
Kosten: €8

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, relluh!

'"Never back down, never give in!"

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-10-2008 17:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

"Sukkel, debiel in je leren jas, als ik je vrouw pak, dan komt ze pas!!".

Zeker aanwezig

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-10-2008 22:48 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Jammer dat het zo;n tering eind weg is zaandam.. Neuk live kan ik wel waarderen, heb ze es gezien in Leende, hier vlakbij, was erg vet. breken de tent af die lui

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 24-11-2008 11:23 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Aankomende vrijdag alweer!!

Until My End
Posted 25-11-2008 11:39 by Until My End Wijzig reactieProfiel van Until My EndQuote dit bericht

Gaat een harde show worden, ik heb er zin in.
Demo van 21 Gun Salute is ook voor het eerst te krijgen vrijdag.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 25-11-2008 17:44 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2008 11:39 schreef Until My End het volgende:
Gaat een harde show worden, ik heb er zin in.

Zeker weten.Misschien aanwezig.....

=)

Until My End
Posted 26-11-2008 12:49 by Until My End Wijzig reactieProfiel van Until My EndQuote dit bericht

Gewoon doen, mooi feestje dit.

chielTDR
Usericon van chielTDR
Posted 26-11-2008 14:07 by chielTDR Wijzig reactieProfiel van chielTDRQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thedarkestredofficial

ik snap er niks van is Neuk nou weer bij elkaar of is dit weer de zoveelste eenmalige reunie show?

Until My End
Posted 26-11-2008 15:34 by Until My End Wijzig reactieProfiel van Until My EndQuote dit bericht

Ze zijn in 2005 gekapd, maar bij de oorspronkelijke bezetting was t weer aan het jeuken. Ze hebben toen op Cilinderfest in Hoofddorp gespeeld (wat als eenmalig iets zou zijn), maar ze zijn toch weer bezig gegaan met nieuwe nummers. Ze gaan nu heel langzaam weer wat shows doen, maar niet veel.

En in de Kade wouden ze heel graag, omdat ze daar in 2005 hun afscheidsshow hebben gedaan wat echt super hard was.

Until My End
Posted 05-12-2008 13:45 by Until My End Wijzig reactieProfiel van Until My EndQuote dit bericht

Het was weer een vet avondje.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com