|
Auteur: |
|
|
Ik ben ook van plan te gaan en ook voor mij zal het de eerste keer zijn. De line-up doet me nu al kwijlen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Warning! |
|
Oeh! Omega Massif, da's misschien wel de moeite waard |
|
wij zijn ook van plan om te gaan, zal ook de eerste keer worden. |
|
Definitieve line-up: Black Shape of Nexus (D) Extorian (D) Griftegård (SWE) Lord of the Grave (CH) Lord Vicar (FIN/SWE/UK) Omega Massif (D) Pagan Altar (UK) Reino Ermitaño (PE) Revelation (USA) Semlah (SWE) The Lamp of Thoth (UK) sHever (CH) Syrach (NOR) Tortured Spirit (D) Warning (UK) Wino (USA) En de online kaartverkoop is ook begonnen. |
|
sHever Tof voor die dames |
|
Net mijn kaartje besteld. Nu nog even op de bankgegevens wachten zodat ik het geld kan overmaken. Sta nu al te popelen om Lord Vicar en wederom Warning, Pagan Altar, The Lamp Of Thoth, Griftegard aan het werk te zien, plus natuurlijk ook nog Revelation, Reino Ermitano, Wino en nog wat anderen. April wordt een mooie maand met eerst Officium Triste, Evoken, Isole, Longing For Dawn, Mournful Congregation, dan dit Doom Shall Rise en als toetje Roadburn met Angel Witch en Saint Vitus. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Van mij hadden 1 of 2 namen van dat OT concert ook wel op DSR mogen spelen. Maar desondanks een mooi affiche. Is aleen nog niet zeker of ik vrij krijg die periode. |
|
Heb vrij kunnen krijgen, maar we gaan een weekendje Madrid doen ipv dit feest. Vond de lineup na het wegvallen van Warning toch niet helemaal de moeite waard om daar naar toe te rijden. Voor de mensen die wel gaan: veel plezier! |
|
quote: Warning is dan wel helaas weggavallen, maar... sublieme optredens van Griftegard, Procession, Lord Vicar (vanaf het derde nummer), The Lamp Of Thoth, Revelation (wat een GODEN), en in veel mindere mate Pagan Altar (al was dit hun laatste optreden met Rich Walker) maakten dat meer dan goed. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Index / Concerten |