|
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik denk dat jullie dikke kankersukkels zijn.... Hier wordt bands aangeboden om een leuk, passend logo te krijgen voor nop... waarom moet dit nou gelijk verkloot worden? |
|
Ik ben het met Snark eens. |
|
Ik kan alleen tot de conclusie komen dat ik een ongelooflijke lul ben. Sterker nog, ik probeer het niet eens te weerleggen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nu jenje nog... |
|
Ik geef trouwens grif toe dat ik het deel 'gratis' gemist heb. Over het algemeen worden (spam)topics van andere websites nogal rigoreus de nek omgedraaid, dus die verwachting had ik hier ook. Wellicht dat het deel 'gratis' echter er een andere twist aan geeft. Te snel gereageerd mijnerzijds dus! (Wat niet wegneemt dat ik nog steeds, ook naar eigen zeggen, een lul ben). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
waar moet het toch heen met dit forum ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het deel Gratis staat gewoon in de topictitel hoor... spelfout weggehaald... |
|
Ondanks dat de topictitel weliswaar een redelijk duidelijke hint geeft, had ietsjes meer begeleidende tekst in de openingspost toch geen kwaad gekund. Maar verder respect voor de zelfkennis van sommige mede-forummers. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
quote: Het staart me nu ook overduidelijk in het gezicht. Ik wijs het toe aan het lul-zijn. Maar, zoals je ziet, ik onderken mijn fouten zonder schaamte. Dadelijk de site ook maar eens uitgebreider checken wellicht. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nu Jenje nog spelfout weggehaald... |
|
Ik wordt net gemaild dat de eerste aanvragen reeds binnen zijn sommige mensen kunnen dus wel behoorlijk lezen en zijn wel degelijk enthousiast. |
|
quote:Een mooi idee. Al een maandje bezig om een geschikt persoon hiervoor te vinden en tevens de eerste ideeën al naar de prullenbak verwezen. Benieuwd wat hier uitkomt |
|
quote:Jankerd^2 |
|
quote: BAN |
|
quote: quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Het lijkt mij dat jouw portfolio al wel groot genoeg is, maar voor de zekerheid: Maak jij de logo's, of heb je alleen het design van de website gedaan? |
|
© 2008 bandlogo.nl | design: ArcoWolf |
|
ik heb vannochtend even een formuliertje en een achtergrondje gemaakt voor iemand die ik ken. Ik ben het dus niet die de logo's zal maken, ik sluit niet uit dat er her en der wel es wat samengewerkt zal worden... |
|
quote: Vandaar mijn vraag. quote: Oke, tof! Het is dat ik geen band heb, maar ik kan me zo voorstellen dat ik mensen ken die wel interesse hebben. |
|
You've got mail. |
|
Ahhh, gratiesj! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Heavy Metal |