IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nieuw logo nodig of logo aanpassen? Gratis!
bandlogo
Usericon van bandlogo
Posted 29-10-2008 11:49 by bandlogo Wijzig reactieProfiel van bandlogoQuote dit bericht

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-10-2008 11:50 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

www.lullendietesnelreageren.com

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-10-2008 12:04]

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2008 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Schoenpoetsen?

www.poetsdeplaat.nl !

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-10-2008 11:53 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

www.lullendietesnelreageren.com

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-10-2008 12:04]

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Snark
Usericon van Snark
Posted 29-10-2008 11:56 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik denk dat jullie dikke kankersukkels zijn....

Hier wordt bands aangeboden om een leuk, passend logo te krijgen voor nop...

waarom moet dit nou gelijk verkloot worden?

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 29-10-2008 11:57 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik ben het met Snark eens.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-10-2008 11:58 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik kan alleen tot de conclusie komen dat ik een ongelooflijke lul ben.

Sterker nog, ik probeer het niet eens te weerleggen.

Snark
Usericon van Snark
Posted 29-10-2008 12:00 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

nu jenje nog...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-10-2008 12:02 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik geef trouwens grif toe dat ik het deel 'gratis' gemist heb. Over het algemeen worden (spam)topics van andere websites nogal rigoreus de nek omgedraaid, dus die verwachting had ik hier ook. Wellicht dat het deel 'gratis' echter er een andere twist aan geeft.

Te snel gereageerd mijnerzijds dus!

(Wat niet wegneemt dat ik nog steeds, ook naar eigen zeggen, een lul ben).

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2008 12:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waar moet het toch heen met dit forum

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-10-2008 12:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Het deel Gratis staat gewoon in de topictitel hoor...

spelfout weggehaald...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-10-2008 12:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ondanks dat de topictitel weliswaar een redelijk duidelijke hint geeft, had ietsjes meer begeleidende tekst in de openingspost toch geen kwaad gekund.

Maar verder respect voor de zelfkennis van sommige mede-forummers.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Snark
Usericon van Snark
Posted 29-10-2008 12:08 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 12:00 schreef Snark het volgende:
nu jenje nog...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-10-2008 12:12 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 12:06 schreef varanus het volgende:
Het deel Gratis staat gewoon in de topictitel hoor...

Het staart me nu ook overduidelijk in het gezicht. Ik wijs het toe aan het lul-zijn.

Maar, zoals je ziet, ik onderken mijn fouten zonder schaamte. Dadelijk de site ook maar eens uitgebreider checken wellicht.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-10-2008 12:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 12:12 schreef Illusione het volgende:
Het staart me nu ook overduidelijk in het gezicht. Ik wijs het toe aan het lul-zijn.

Maar, zoals je ziet, ik onderken mijn fouten zonder schaamte. Dadelijk de site ook maar eens uitgebreider checken wellicht.

Nu Jenje nog

spelfout weggehaald...

Snark
Usericon van Snark
Posted 29-10-2008 12:30 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Ik wordt net gemaild dat de eerste aanvragen reeds binnen zijn

sommige mensen kunnen dus wel behoorlijk lezen en zijn wel degelijk enthousiast.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-10-2008 12:49 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 12:30 schreef Snark het volgende:
Ik wordt net gemaild dat de eerste aanvragen reeds binnen zijn

sommige mensen kunnen dus wel behoorlijk lezen en zijn wel degelijk enthousiast.

Een mooi idee. Al een maandje bezig om een geschikt persoon hiervoor te vinden en tevens de eerste ideeën al naar de prullenbak verwezen. Benieuwd wat hier uitkomt

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2008 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 12:00 schreef Snark het volgende:
nu jenje nog...
Jankerd^2

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 29-10-2008 13:00 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 11:56 schreef Snark het volgende:

BAN

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-10-2008 13:02 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 29 oktober 2008 13:00 schreef Psychonaut het volgende:
BAN

quote:
Op 29 oktober 2008 12:55 schreef Jenje het volgende:
Jankerd^2

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-10-2008 13:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 11:56 schreef Snark het volgende:

Het lijkt mij dat jouw portfolio al wel groot genoeg is, maar voor de zekerheid:

Maak jij de logo's, of heb je alleen het design van de website gedaan?

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 29-10-2008 13:09 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

© 2008 bandlogo.nl | design: ArcoWolf

Snark
Usericon van Snark
Posted 29-10-2008 13:10 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik heb vannochtend even een formuliertje en een achtergrondje gemaakt voor iemand die ik ken.

Ik ben het dus niet die de logo's zal maken, ik sluit niet uit dat er her en der wel es wat samengewerkt zal worden...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-10-2008 13:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 13:09 schreef blastmaster het volgende:
© 2008 bandlogo.nl | design: ArcoWolf

Vandaar mijn vraag.

quote:
Op 29 oktober 2008 13:10 schreef Snark het volgende:
ik heb vannochtend even een formuliertje en een achtergrondje gemaakt voor iemand die ik ken.

Ik ben het dus niet die de logo's zal maken, ik sluit niet uit dat er her en der wel es wat samengewerkt zal worden...

Oke, tof! Het is dat ik geen band heb, maar ik kan me zo voorstellen dat ik mensen ken die wel interesse hebben.

Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 29-10-2008 13:43 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

You've got mail.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-10-2008 14:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ahhh, gratiesj!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com