![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
1 2 3 4 5 meer ga ik niet helpen... ![]() |
|
W.A.S.P. - Goodbye America ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Vet topic! Volgens mij brengt dit forummers dichter bij elkaar en genereert het een aura van gemoedelijkheid die zijn uitwerking heeft op andere topics! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
ik zou zeggen raadt het raadsel van lainedil en gooi daarna ook iets in de loterij - als dit topic serieus behandeld wordt is t volgens mij wel echt een origineel topic zo! - ![]() |
|
Ik maak morgen een paintdinges, aye? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 30-10-2008 15:27] ![]() |
|
quote: Het is vandaag morgen! Over de brug ermee! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
JA! signature ![]() |
|
lain is denk ik eerst een cd kopen om weg te geven... ![]() |
|
Ik wil die van lain nie winnen, krijg je een elexorien cd .. ieuw ![]() |
|
edit: dammit, Jenje was me voor met de voorspelbare grap ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-10-2008 18:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zou hij een cd van zijn eigen band verloten? ![]() |
|
hij is potloden gaan halen signature ![]() |
|
ik denk niet dat hij een elexorien cd zal verloten... mensen moeten t wel kunnen raden, die nummers kent geen hond dus dat wordt veelste moeilijk.... ![]() |
|
quote:nee., kijk maar : ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Op die van jullie 2 ga ik niet mijn best doen, ik wed dat er nog een doos vol onverkoopbare CiA plaatjes liggen die weg moeten. ![]() |
|
Het is de hele avond nog morgen. Eem rustig, sommige mensen werken voor hun geld, en hebben geen tijd om met Paint te gaan kutten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-10-2008 20:06] Bruce Banner ![]() |
|
. KUT! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-10-2008 20:24] Bruce Banner ![]() |
|
quote:Goed punt! Dat lijkt me inderdaad knap lastig als je achter een vuilniswagen aanloopt ![]() ![]() |
|
quote: Slechte grap. ![]() ![]() Is ie dan: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Suffocation - Despise The Sun Lain toch, wat simpel ![]() ![]() |
|
Ik moest toch wat. Mail me je adres maar door. ![]() [Edit: Judge M. is aan de beurt.] [Edit 2: Nee, je krijgt geen Elexo cd, want ik weet dat je die al hebt. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-10-2008 20:27] Bruce Banner ![]() |
|
U heeft mail. Wat heb ik gewonnen? ![]() [edit: Joepie! Mijn CD-kast blijft ELX-vrij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-10-2008 20:29] ![]() |
|
quote: ik zou je toch bijna echt... ![]() Kijk wel even wat er nooit meer geluisterd wordt. Nog voorkeur voor een richting? Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |