|
Auteur: |
|
|
Daar zijn we weer! Zoals je misschien inmiddels weet zijn wij doorgedrongen tot de FINALE van de Grote Prijs van Nederland. We hebben tijdens de halve finale in Apeldoorn deze finaleplek weten af te dwingen door alle bands te verslaan ... ja ja!! Op 13 december staan we in de finale in de Melkweg, Amsterdam voor misschien een mooi vervolg. Jullie kunnen ons hiermee nu al helpen. Naast dat we door de vakjury als algehele winnaar kunnen worden verkozen, maken we ook kans op de publieksprijs. We kunnen hiermee 1000 euro winnen (en eeuwige roem). Hoe kun je ons hier nou mee helpen? Het enige wat je moet doen is weer een stem op ons uitbrengen via onderstaande link. http://groteprijsvan.nl/stemmen?a=categorie ....en wel bij greyline je e-mail adres invullen Je krijgt een bevestigings e-mail waarin je definitief je stem uit kan brengen. Meer informatie over ons kun je natuurlijk vinden op: www.myspace.com/greylinetheband of op www.greyonline.nl Alvast bedankt en hopelijk tot 13 december! [Dit bericht is gewijzigd door greyline op 29-10-2008 22:46] |
|
quote: Wat een gepruts toch weer. Wacht, ik help ff. http://groteprijsvan.nl/stemmen?a=categorie Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goed bezig! |
|
done |
|
Done, maar waarom is dit Pop/rock? |
|
check, succes |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Omdat er o.a. geen metal/core hokje is valt alles met een gitaar en distortion onder rock Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Keiharde rock zullen we het maar noemen. De jury van de Grote Prijs kan onze muziek blijkbaar goed waarderen. |
|
Tering, we liggen 130 stemmen achter op de nr.1 en ik heb het idee dat hier veel meer mensen zijn die wel even kunnen stemmen |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: signature |
|
Ook gestemd, een paar dagen geleden al nav een myspace bericht geloof ik. Maar succes heren, ik zie jullie wel weer op een dinsdagavond in popfront, als ik bardienst draai! |
|
quote: Dank u dank u, en tot in het Popfront ja |
Index / Muziek algemeen |