|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 15-11-2008 Metal cafe met live bands. Deze avond zullen de volgende bands spelen - Carnal Leftovers www.myspace.com/carnalleftovers - Deathrage www.myspace.com/deathragenl - Departure www.myspace.com/departuremetal - Bleeding Sunrise http://www.myspace.com/bleedingsunrise Lokatie: t'Ukien Korteweg 4 Kampen Entree € 4,- Meer info volgt. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-10-2008 11:36] |
|
woehoe, word een lekker beukavondje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
15 november neem ik aan ? Dan kon ik wel eens aanwezig zijn, 15 oktober wordt lastig........... |
|
Hmm... 15 november idd |
|
Lijkt me een leuk feestje, maar ik ga toch maar naar Triggerfinger in Hedon denk ik... |
|
Shiiit W817tjes ik begrijp je naam nu pas... |
|
Ik ben er lekker wel [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-10-2008 22:38] |
|
quote: |
|
Tijdschema Metal Live Cafe Deur open: 20:30 Bleeding Sunrise 21:00 t/m 21:30 Departure 21:45 t/m 22:25 Deathrage 22:40 t/m 23:20 Carnal Leftovers 23:35 t/m 0:15 Entree € 4,- Lokatie: t'Ukien, Korteweg 4, Kampen |
|
*KICK* Boeiender |
|
En voor wie mag ik als bob spelen? |
|
dat ligt eraan hoeveel auto's je tegelijkertijd kunt besturen |
|
quote: Wel geteld 1 |
|
hatseflatse vanoamp www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hey Micha, ben jij morgenmiddag nog in popfront? Kan ik je Cypher spul wel ff meenemen! |
|
Ja dat ben ik wel. Dat is waar ook ja alweer helemaal vergeten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
neemt marre jou schoenen mee, als je die van haar dan ook meeneemt word het een leuk uitwisselingsmiddagje met leuke muziek www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Gheghe kump goe! Had Marre al een myspace bericht gestuurd! |
|
quote: Mooi man. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo, dat was een gave avond, veel publiek, goede geluidsman, en voor de bands was alles goed geregeld, dus complimenten voor 't Ukkien. Boeiender |
|
Was leuk! Foto's volgen nog. |
|
quote: Hey, ik heb jou helemaal niet gezien? Alles doet me trouwens wel zeer nu , vooral door het moddervette optreden van Carnal, ik kon mijn kop niet stilhouden. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-11-2008 12:23] Boeiender |
|
iid heerlijk beukfeestje gister, mooi dat Eddie met dat bankje aan kwam lopen ghegheghe. Verders leuke bands en een mooi sfeertje, enne een cd signeren in fokking Kampen hahaha geniaal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Was echt vet feestje...en ja hier ook pijn in nek ed, maar mag de pret niet drukken, hahah!! |
|
quote: Hehe, misschien omdat ik m'n haar rood/oranje heb geverfd? Anyway, fotooz van Bleeding Sunrise, Departure en Carnal Leftovers: http://s36.photobucket.com/albums/e23/Sorceress_rhcp/Ukien%202008/ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |