IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : het nederlandse rechtssysteem zuigt ook echt Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2002 16:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat ze maar een echte baan gaan zoeken.
Moet ik ook.



SQT
Usericon van SQT
Posted 02-09-2002 16:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

zucht

nee ze hebben geen baan waarbij de maatschappij er met grote stappen op vooruit gaat, maar ze doen wel op een legale manier iets voor hun geld, dus dan staat dat bij mij gelijk aan werk.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-09-2002 16:56 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat ik wel vindt zuigen is dat wanneer je een crimineel zelf aanpakt en je doet dat niet op 'gepaste' wijze dat je zelf net zo goed de bak indraait.



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-09-2002 17:01 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 2 september 2002 16:56 schreef Sjaan het volgende:
Wat ik wel vindt zuigen is dat wanneer je een crimineel zelf aanpakt en je doet dat niet op 'gepaste' wijze dat je zelf net zo goed de bak indraait.




Juist, dit vind ik helemaal verschrikkelijke onzin...als er iemand bij je inbreekt en je slaat hem neer, en hij dient een aanklacht in dan krijg jij meer straf als die inbreker



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 02-09-2002 17:04 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Het Nederlands Rechtssysteem zuigt idd.

Stel: je komt thuis en er is iemand in je huis gedrongen en die persoon weigert jouw huis te verlaten: dan heb je geen recht hem weg te sturen. De politie bellen? Kan je doen, maar zelfs als je kunt bewijzen dat jij er woont, moet je via een rechterlijke uitspraak het eerst voor elkaar krijgen dat die persoon je huis ook echt verlaat.

Belachelijk natuurlijk.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-09-2002 17:10 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 16:11 schreef SQT het volgende:
Hehe, bij ons staat een dakloze die mij begroet omdat ik laatst een Allee (= daklozenkrantje) had bij hem had gekocht. Is echt een hele aardige man. Waarom wordt er altijd naar uiterlijk gekeken en niet naar innerlijk..

respect voor iemand die thuisloos is geworden omdat ie een junk is?(misschien die man niet, maar 99% dus wel, et is hier in nederland niet zo makkelijk om thuisloos te worden)


My madness, my sadness


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 02-09-2002 17:16 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:10 schreef winters rage het volgende:
respect voor iemand die thuisloos is geworden omdat ie een junk is?(misschien die man niet, maar 99% dus wel, et is hier in nederland niet zo makkelijk om thuisloos te worden)


idd, je hoeft maar ergens te gaan klagen en daar komt het geld aan, niet dat het zo veel is, maar het mocht allemaal wel wat minder. Het kan geen kwaad als je leert te overleven. In Amerika krijg je dan weer helemaal niets als werkloze en dat is dan weer een ander uiterste maar tussen deze 2 in moet toch wel de oplossing liggen denk ik zo


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-09-2002 17:18 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

On topic..


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-09-2002 19:12 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:04 schreef Sarjenka het volgende:
Het Nederlands Rechtssysteem zuigt idd.

Stel: je komt thuis en er is iemand in je huis gedrongen en die persoon weigert jouw huis te verlaten: dan heb je geen recht hem weg te sturen. De politie bellen? Kan je doen, maar zelfs als je kunt bewijzen dat jij er woont, moet je via een rechterlijke uitspraak het eerst voor elkaar krijgen dat die persoon je huis ook echt verlaat.

Belachelijk natuurlijk.


Dat is gewoon huisvredebreuk hoor, als je de politie belt haalt die hem echt wel weg.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 19:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jep idd, heb ik zelf ervaring mee, politie sleept mensen gewoon weg


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-09-2002 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 16:56 schreef Sjaan het volgende:
Wat ik wel vindt zuigen is dat wanneer je een crimineel zelf aanpakt en je doet dat niet op 'gepaste' wijze dat je zelf net zo goed de bak indraait.




of als een politie zich tegen agressief tuige moet verdedigen, zich tot in den treure moet verantwoorden.
ik vind dat agenten gerust een klap mogen uitdelen aan vervelende irritante lieden die zich niet normaal kunnen dragen als ze zich even buiten mama's bereik bevinden.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-09-2002 20:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Gadver, wat ik nu weer hoor.

2 Meisjes in een gehucht in de Belgische Ardennen jarenlang seksueel misbruikt door zowat alle mannelijke mannen int dorp. De huisarts liet zich ook in natura betalen. Straf voor de ouders en huisarts? 9 jaar..

Dit is dan wel niet Nederland maar het is ziekelijk weinig!



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 20:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 20:20 schreef Sjaan het volgende:
Gadver, wat ik nu weer hoor.

2 Meisjes in een gehucht in de Belgische Ardennen jarenlang seksueel misbruikt door zowat alle mannelijke mannen int dorp. De huisarts liet zich ook in natura betalen. Straf voor de ouders en huisarts? 9 jaar..

Dit is dan wel niet Nederland maar het is ziekelijk weinig!




de pa prostitueerde zijn minderjarige dochter, ik kon meteen de bak in, linea recta, geen hoger beroep mogelijk


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-09-2002 20:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Strafkampen! Heerlijk ouderwets disipline bijbrengen die lui.Laat ze maar werken!

Softe zooi hier altijd,10 jaat terug werd een klasgenoote van mij vermoord door haar ex-vriend,de gast kreeg 2 jaar...2 jaar voor een mensenleven.

Ik ben wel heel benieuwd hoeveel jaar ze Volgert gaan geven.Die heeft tenslotte een politicus vermoord,en da;s nartuurlijk veel erger dan een gewone burger om zeep helpen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 20:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gewoon net doen alsof je ontoerekenings vatbaar bent. krijg je een taakstraf.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-09-2002 21:12 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 20:25 schreef Vampie het volgende:
Strafkampen! Heerlijk ouderwets disipline bijbrengen die lui.Laat ze maar werken!






WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 02-09-2002 21:19 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 20:25 schreef Vampie het volgende:
Strafkampen! Heerlijk ouderwets disipline bijbrengen die lui.Laat ze maar werken!

Softe zooi hier altijd,10 jaat terug werd een klasgenoote van mij vermoord door haar ex-vriend,de gast kreeg 2 jaar...2 jaar voor een mensenleven.

Ik ben wel heel benieuwd hoeveel jaar ze Volgert gaan geven.Die heeft tenslotte een politicus vermoord,en da;s nartuurlijk veel erger dan een gewone burger om zeep helpen


Helemaal mee eens! Strafkampen in Siberie! Hupsakee, leren van hun fouten zullen ze! Werken!!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 05-09-2002 10:58 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Wat heb je aan meer blauw op straat


als dat blauw helemaal niks mag?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 11:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Meer zwart op straat !

.. en bloedrood


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-09-2002 14:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 september 2002 17:01 schreef Kramy het volgende:
Juist, dit vind ik helemaal verschrikkelijke onzin...als er iemand bij je inbreekt en je slaat hem neer, en hij dient een aanklacht in dan krijg jij meer straf als die inbreker


Hmm als dat zo doorgaat krijg je het effect dat de politie helemaal niet meer gebeld wordt. Is er ingebroken? Dan is er een inbreker zoek. En jij hebt een nieuw bloemenperkje in je achtertuin... simpel.


Zenial


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen