|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot straks! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb d'r zin in en ben ook benieuwd naar Context.....met H&H namelijk maar een half nummertje kunnen zien. |
|
Zo, dat was weer gaaf. Ondanks dat de folkinstrumentenbespeler van Skyforger er niet bij was wegens studioverplichtingen wederom een strak optreden, Alkonost was ook eens gaaf die eindelijk live te zien, al was de podiumpresentatie nog wat onwennig. Wat ik alleen niet snap is dat mensen die zaal zo ver vinden liggen: 10 minuten van een intercitystation. Verder natuurlijk weer de CD-verzameling aangevuld :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Check je mail aangaande dat |
|
Hehehe, was me een nachtje wel. Die gitarist van Alkonost was zo zat dat hij bij Heuy dwars door een deur met ruit is gedonderd waardoor hij vroeg in de ochtend nog naar het ziekenhuis kon hehe. Gelukkig niks al te ernstigs behalve dan een duer die vervangen moet worden. Wel erg gaaf avondje!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Erge is dat ik dit allemaal niet heb meegekregen, terwijl ik om 8 uur naar bed ben gegaan en om 10 uur weer op was..... vanavond noch maar eens proberen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |