|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beterschap joh. Volgende keer beter. Vanavond in de Dobbe in Roden! |
|
quote: Vanavond ben ik d´r weer bij. Die vieze shoarma in Grunn heeft me mooi een dag lam gelegd, mar ik kan d´r weer tegenaan. |
|
quote: Hehehe, altijd weer die moslims, tuig is het. Maar een mooi feestje gewenst vanavond! Boeiender |
|
quote: Zo ist maar net. Het was iig niet koosjer. quote: Gaat vast wel lukken. |
|
1,5kg pepernoten + schaap = |
|
quote: Ja inderdaad... gulzige pomper Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
ferde nog bedankt voor het geluid! zal die pomper vanavond weer wat laxeermiddel in zijn bier gooien [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 06-12-2008 17:43] |
|
quote: idd. bedankt was goed geluid. Dying flame klonk haast nog meer oldskool dan ons. 80ies trash! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Hmmz, dankzij jou moet ik wel dat lekkere goudgele vocht ontwijken. |
|
T was weer een ouderwets gezellige avond in het Podium gisteren hoewel we Jeunis wel gemist hebben hoor! Je was wel het gesprek van de avond en dan ging het vooral over de oorzaak van je ziekte he he. Dying Flame was goed op dreef en Grindminded heerschte, lekker lomp en strak daar houden we van! In het begin was t wel erg rustig maar later werd t gelukkig wel drukker en er waren ook veel bekenden. Wij hebben ons iig prima vermaakt! see you at occultfest! |
|
Zo, zit er weer op. Het waren 3 (nou ja voor mij 2) gezellige avonden. Alle bands gingen lekker te keer. |
|
was idd erg gezellig! Dying Flame & Chaos Rising bedankt! |
|
Gave foto! Drenthe rules he he! see you at occultfest! |
|
haha leuke foto geworden |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |