|
Auteur: |
|
|
Fuck The Facts - canada antigama - polen Dr Doom - nederland Euro tour 12/2 t/m 1/3 @ vrijdag 13 feb Dynamo - eindhoven |
|
Hard!! |
|
Geen data in het noorden? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Denk dat de 12de er een show in het noorden zal zijn, aangezien we dan de tour beginnen. |
|
te gek! komt weer allemaal mooi uit met de data |
|
Gezellig! Word weer een briljante afterparty in eindhoven ga ik vanuit! |
|
Ik weet niet of ik er na afloop nog lang rondloop, dus dat verhoogt de kansen op briljantie aanzienlijk Nog nooit daar geweest, trouwens, dus ik ben sowieso benieuwd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Leuke tent! Ik heb er altijd een goede tijd |
|
Ik denk dat ik nog wel even DrDoom kom kijken. Ik maak het zeker niet laat want de dag erop moet ik verhuizen.. |
|
Is snel genoeg afgelopen denk ik Allemaal zo'n 30 minuten, vrijwel dezelfde backline moet goed komen! |
|
Pffft, allemaal zo kort? Grinders, lui tuig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aanwezig! |
|
Vanavond, jeeu! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vet het was. DrDoom werd genaaid door slecht geluid; in ieder geval in de zaal en zo te horen van de jungs ook op het podium. Wel mooi om te zien hoe ze ervoor blijven gaan, energieke show Antigama was iets te typisch grindcore voor mij. Ook was het gemis van een bas een groot gemis in het geluid van de band. Bizar drumstel hadden ze ook, redelijk overbodig. Fuck the Facts was supertof ondanks het nog steeds ietwat matige geluid. Wat een band, wat een nummers En de drummer liet zien dat je met een wat beperkter drumstel nog veel harder kunt heersen. Het vervreemdende beeld van een zangerjes met netjes blond haar, grote ronde oorbellen, een net shirtje en een 7/8 opgerolde spijkerbroek maakt het zowaar nog vetter. Door het handtasje bij het bestijgen en aftreden van het podium werd het ronduit geniaal. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
verslag van de show: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=1088 Jammer dat ik er niet bij was |
Index / Concerten |