|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
OK, thx. Ik kijk morgen wel of het te doen gaat zijn. |
|
Ben kort aanwezig.....om wat mensen te zien, misschien wat van de bands mee te pikken :-P en mijn ventje een knuffel te geven voordat ik nachtdienst heb...... |
|
quote:Wie staat er aan de deur? |
|
quote:Krijg ik geen knuffel? quote:Vampire John en ondergetekende . Wie er echte security doet dat weet ik niet. |
|
Hehe, oke dus gratis entree dan? Wel aanwezig trouwens. |
|
quote:Ik zal wel even mailen voor gastenlijstplek voor je. Moet je wel je pak aandoen quote:Niceness |
|
quote: Nu eerst nog een pak vinden Wat zit het trouwens met de kaartverkoop? Noodzakelijk om 3 kaarten te reserveren? |
|
Lijkt me heel sterk dat het uitverkoopt (= 550 kaarten) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-01-2009 13:43] |
|
quote: Ohja het is in de grote zaal zie ik nu. Dan is dat geen probleem. <<--Bob vanavond. |
|
quote: Natuurlijk wel en zelfs een kusje :-P |
|
quote:Jeuj! Voor de liefhebbers het tijdschema van vanavond: 19:30u-20:00u See You Next Tuesday 20:15u-20:45u Aeon 21:00u-21:50u HATE ETERNAL 22:00u-23:00u MISERY INDEX Dus nog mooi op tijd klaar voor de laatste treinen Judge M., reporting live from het bureau van Sander@Dynamo |
|
En maar eens die kant op. |
|
Hier hetzelfde, tegen een uur of zeven. |
|
Helaas, ik ben afwezig. Veel plezier voor een ieder die gaat! |
|
So far so good (handig zo'n kaartenscanlaptop met wifi ) |
|
Alleen Misery Index en Hate Eternal gezien. Misery Index vond ik erg gaaf. Strak gespeeld en goed geluid. Ik kan dit soort bands erg goed waarderen. Hate Eternal deed me toch een stuk minder hoewel ik het op cd wel gaaf vind. Op het begin was het geluid behoorlijk beroerd, wat laterna wel goed werd gesteld. En na een nummer of 5 word het voor mij toch wat eentonig. |
|
Niet meer gered helaas. |
|
mijn asice revieuw dan: Toch nog wat gasten kunnen regelen die wel zin hadden in wat metaal geweld, dus op naar eindhoven. Bij binnenkomt al een geniale gast gezien die zijn joint neergooit, en later op de avond weer doodleuk opraapt en opsteekt haha. Verder nog een geweldige rip off gezien van een van mijn poster designs. See You Next Tuesday: wel erg ruig eigenlijk, mag wel iets meer lijn in de nummers komen, maar dat zal wel goedkomen! De 2e band: wel aardig, niets speciaals. Misery Index: geniaal! Ze gingen er alle 4 voor, sparky zijn baard is geweldig en alle hits kwamen voorbij. Het geluid vond ik ook nog redelijk goed. Hate Eternal: Niks aan, geluid was 1 grote brij met af en toe wat gebrul en door t lawaai door hoorde je ook nog de drummer. We zijn toen maar gegaan, ik lag wel mooi op tijd in bed . |
|
Oke, ik vond het geniaal gisteren. Tijdens Aeon kwamen wij binnen en deze band vond ik geweldig, dus ik ga even wat materiaal van hun checken. Daarna Misery Index, in 1 woord geweldig, wat een energie, wat een kracht, HEERLIJK! Hate Eternal, tja je moet ervan houden, ik vond het leuk om ze eens live te zien, maar Misery Index evenaren of overtreffen konden ze zeker niet in mijn ogen. Verder enkele positieve zaken: - Judge M & Vampire John even de hand geschud - Gratis gekregen van barman an evil incarnation of DEATH! |
|
Misery Index was super. Beetje jammer dat ze niet als laatste speelden zoals op de aldaar hangende planning stond, want Hate Eternal voelde daarna als een enorme anticlimax. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |