|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 12 december 2008 Simplon - Groningen (grote zaal) Entree: wordt nog bekend gemaakt (circa 5 á 6 euro) MURDER MANIFEST www.murdermanifest.com www.myspace.com/murdermanifest Grunn Death thrash, 1e clubshow in Groningen! 'Dutch death trashers' Murder Manifest is een nieuwe band met muzikanten die hun sporen in de metal al hebben verdiend (Instil, Escadron en Toxocara). De download versie van hun debuut album was een groot succes. In oktober wordt de CD "Mental Surgery" officeel uitgebracht.' CRIMSON FALLS www.crimsonfalls.com Deathcore supreme uit België. Deze Belgische band mixt death metal, metalcore en trash tot een solide en snoeihard geheel. Met snelle agressieve riffs en complexe ritmes en melodieën maken ze al sinds 2002 de podia in België, Nederland en Duitsland onveilig.“High quality deathcore/every track is a true rollercoaster of dynamics, heavy grooves and cunningly placed breaks” (Vampire Magazine). CILICE http://www.myspace.com/cilicemusic Math metal met ex-lui van Neuk!, Smogus en Orphanage. Een cilice is een band met kleine metalen haakjes die monniken om hun been deden om zichzelf te herinneren aan hun zondigheid, en zo, door pijn te lijden, boete te doen. Hun muziek doet eigenlijk hetzelfde voor de oren: harde riffs, metalritmes en brullende grunts zorgen ze voor een vette 'headtrip'. Tip: Reserveer van te voren via dit reserveringsformulier Wie reserveert maakt kans op: - Alle drie laatste CD's van bovenstaande bands; - 10 euro aan drankmunten. |
|
Tegelijk met Hail of Bullets in Hedon |
|
|
|
Kijken of dit weer eens een ouderwets avondje me'al kan worden in Grunn. Zou vet zijn! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
|
Stom om dit te organiseren op de dag dat De Jeugd Van Tegenwoordig in de stad speelt. |
|
Tja helaasch.. maar anders kun nooit iets organiseren he.. een beetje metalhead gaat natuurlijk naar Simplon |
|
Dikke vette keiharde schop naar boven met dit topic. Komende vrijdag alweer! Metal in Grunn ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Yo, hoe laat begin'n oe? Touché, pussycat! |
|
Zaal open om 21.00 uur, denk dat Murder Manifest tegen 22.15 speelt. Heersend dat je langskomt! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ik snap de concurrentie TOTAAL niet... Is iets TOTAAL anders... EDIT: mogelijk wel aanwezig, ligt aan mijn logé van vrijdag... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-12-2008 8:30] |
|
Mijn post was ook niet helemaal serieus bedoeld hoor. |
|
En dat terwijl je toch altijd zo'n bloedserieuze jongen bent Maarreh, joe komt gezellig rocken in Simplon vrijdag dus? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ow... sorry... Met jou weet je het namelijk maar nooit |
|
en de dag erop dezelfde package ook in Dynamo! |
|
Dat is me te ver fietsen. Touché, pussycat! |
|
Helaas,ik ben dan al naar Nebula in Vera. |
|
quote: In Simplon of in de Oosterpoort, ik weet het nog niet. Ik vond het in Winschoten wel erg vet! quote: Hehe, begrijp ik. |
|
Simplon natuurlijk |
|
quote: Speelt Nebula es in Grunn, moet dat natuurlijk gelijk met MM Stomme Vera ook, nooit meer metal daar, dus ik lees het krantje ook niet meer Op naar Simplon! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ja, hoe zit dat met Vera de laatste jaren, het werd slechter en slechter en dit seizoen is het helemaal afgelopen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik snap ook niets van Vera. Metalconcerten werden over het algemeen toch heel redelijk tot zeer goed bezocht. Denk dat het iets is met programmering en geen hart voor metal ofzo Maar vanavond gewoon naar Simplon! Metal doet 't nog wel in Grunn ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ga jij eens even hard aan het werk |
|
@ Nergal: Ik kan veel tegelijkertijd doen, pas de problem! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Vrouwen he.. |
Index / Concerten |