|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 13 december 2008 Dynamo - Eindhoven Entree: wordt nog bekend gemaakt (circa 5 รก 6 euro) CRIMSON FALLS www.crimsonfalls.com MURDER MANIFEST www.murdermanifest.com www.myspace.com/murdermanifest CILICE http://www.myspace.com/cilicemusic Tip: Reserveer van te voren via dit reserveringsformulier Wie reserveert maakt kans op: - Alle drie laatste CD's van bovenstaande bands; - 10 euro aan drankmunten. |
|
En de dag na Groningen > Eindhoven ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik kom misschien wel even kijken |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Misschien ook aanwezig als ik het red met geld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey Hub, psssst, check: Wie reserveert maakt kans op: - Alle drie laatste CD's van bovenstaande bands; - 10 euro aan drankmunten. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
het is inmiddels wel bekend hoe Hub gepaaid moet worden |
|
Vanavond! |
|
Ik kan helaas niet komen.....ben nog steeds naar de klote van gisteren.....al ruim duizend keer moeten kotsen en de gal en bloed blijven maar komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Beterschap Hub :Fruitmand: Vanavond wel present |
|
quote:Tja, HUB de GALlier... je doet iig je naam eer aan Beterschap iig |
|
Thanks guys Maar het is gewoon m'n eigen stommigheid om me zo vol te laten lopen. Ben nogal hardleers als het op drank aankomt Wel jammer dat ik dit nu mis Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey Hub, gast, rustig aan man, gal en bloed is niet goed! Jammer dat je niet kon komen. Maar weinig mensen wisten uberhaupt de weg naar Dynamo te vinden afgelopen zaterdag. Waren vast de kaalkopjes van het technofeest boven die afleidden Desalniettemin toch vet gespeeld! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Jammer dat het zo rustig was daar in Eindhoven. Wij hadden hetzelfde probleem al afgelopen vrijdag. Maar goed, met weinig volk op de been kan het evengoed nog een leuk feestje worden Volgende keer zie ik jullie zeker....ik mail je zsm meer info Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Om met jouw woord te spreken: HEUY! ~* www.SpoOken.nl *~ |
Index / Concerten |