IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Alice Cooper - Wie woont er in Amsterdam en kan mij evt. helpen
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-08-2002 18:49 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Op 12 november komt Alice Cooper naar Amsterdam, en vermoedelijk kom ik de 11 terug van Bulgarije. Omdat ik met een vermoeidheid zit en een hekel heb aan heen en weer reizen wou ik jullie dus vragen.

Bij wie van de Amsterdamse ZM er's kan en mag ik 2 nachtjes slapen ??? zodat ik niet heen en weer hoef te reizen tussen R'dam en A'dam

Wie helpt mij

[titel aangepast]

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-08-2002 19:33]


Wiegen Meister !


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-08-2002 22:37 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Dammm,........Niet allemaal tegelijk


Wiegen Meister !


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-08-2002 23:03 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Volgens mij hebben we niet zo veel amsterdammers op het forum..
En daarbij, gun ze ook eens een dag of twee om erover na te denken jou in huis te nemen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2002 14:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 23:03 schreef Phaestus het volgende:
Volgens mij hebben we niet zo veel amsterdammers op het forum..
En daarbij, gun ze ook eens een dag of twee om erover na te denken jou in huis te nemen.


Idd. Schop!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 08-08-2002 16:18 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Nou bij mij kan het niet denk ik aangezien ik niet alleen woon (tenzij er op die dagen niemand is), maar ik kan wel ff kijken of ik wat bij iemand kan regelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 08-08-2002 16:18]


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-08-2002 16:27 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 16:18 schreef Shadowlands het volgende:
Nou bij mij kan het niet denk ik aangezien ik niet alleen woon (tenzij er op die dagen niemand is), maar ik kan wel ff kijken of ik wat bij iemand kan regelen.


THANX


Wiegen Meister !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2002 19:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Schop! Fleuheur! Lezen!


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 08-08-2002 19:23 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

*LOL*



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-08-2002 20:29 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

*SCHOP*

zijn er nog spontane aanbieders ???

Anders moet ik gaan boeken


Wiegen Meister !


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-08-2002 1:32 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Nou, ik ga er nog naartoe...ik weet niet waar je vandaan komt, wat mij betreft kun je meerijden...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen